Категорія
Новини
Дата

Meta почала тестування ШІ-функцій для створення реклами

Гігант соціальних мереж Meta Platforms Inc. приєднався до гонки продуктів генеративного ШІ, почавши тестувати інструменти на основі штучного інтелекту для реклами, пише Reuters. Йдеться про створення контенту, такого як фонові зображення та варіанти письмового тексту.

29 лютого буває раз на 4 роки.💸 Тому ми даруємо 40% знижки на річну диджитал-підписку на сайт Forbes. Вартість зі знижкою — 1079 грн/рік. Діє з промокодом F29 тільки 28-29 лютого. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Вибраній групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на «майданчику для тестування», який компанія називає AI Sandbox.
  • Керівники Meta відмовилися вказати, скільки рекламодавців матиме доступ до Sandbox, заявивши лише, що група була невеликою.
  • За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції до рекламних продуктів загального призначення пізніше цього року.
  • Оголошення є першою спробою власника Facebook і Instagram розгорнути продукти, що використовують технологію генеративного штучного інтелекту.
  • За даними TechCrunch, нова функція від Meta дозволяє брендам створювати різні варіації одного й того самого тексту для різних аудиторій, намагаючись зберегти основне повідомлення реклами однаковим, такою є функція створення тла і функція обрізки зображень, яка допомагає компаніям створювати візуальні ефекти з різними співвідношеннями сторін для публікації в соціальних мережах, Stories або Reels.
Meta почала тестування ШІ-функцій для створення реклами /Фото 1

Фото: Meta

Контекст

У квітні Nikkei Asia повідомляло, що Мeta збирається використовувати штучний інтелект для створення реклами і планує презентувати спеціальний ШІ-інструмент до кінця року. Того ж місяця Google заявив про наміри впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року.

Тоді як Meta лише випускає легкі генеративні функції штучного інтелекту для рекламодавців, деякі стартапи в галузі рекламних технологій активно використовують їх. Наприклад, Omneky використовував OpenAI DALLE-2 та GPT-3 для створення реклами. Movio, спонсорами якої є IDG, Sequoia Capital China та Baidu Ventures, також використовує генеративний ШІ для створення маркетингових відеороликів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні