Гігант соціальних мереж Meta Platforms Inc. приєднався до гонки продуктів генеративного ШІ, почавши тестувати інструменти на основі штучного інтелекту для реклами, пише Reuters. Йдеться про створення контенту, такого як фонові зображення та варіанти письмового тексту.
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Ключові факти
- Вибраній групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на «майданчику для тестування», який компанія називає AI Sandbox.
- Керівники Meta відмовилися вказати, скільки рекламодавців матиме доступ до Sandbox, заявивши лише, що група була невеликою.
- За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції до рекламних продуктів загального призначення пізніше цього року.
- Оголошення є першою спробою власника Facebook і Instagram розгорнути продукти, що використовують технологію генеративного штучного інтелекту.
- За даними TechCrunch, нова функція від Meta дозволяє брендам створювати різні варіації одного й того самого тексту для різних аудиторій, намагаючись зберегти основне повідомлення реклами однаковим, такою є функція створення тла і функція обрізки зображень, яка допомагає компаніям створювати візуальні ефекти з різними співвідношеннями сторін для публікації в соціальних мережах, Stories або Reels.
Контекст
У квітні Nikkei Asia повідомляло, що Мeta збирається використовувати штучний інтелект для створення реклами і планує презентувати спеціальний ШІ-інструмент до кінця року. Того ж місяця Google заявив про наміри впровадити генеративний штучний інтелект у свій рекламний бізнес протягом найближчих місяців, пише Financial Times. Технологію буде вбудовано в програму Performance Max, яку Google пропонує з 2020 року.
Тоді як Meta лише випускає легкі генеративні функції штучного інтелекту для рекламодавців, деякі стартапи в галузі рекламних технологій активно використовують їх. Наприклад, Omneky використовував OpenAI DALLE-2 та GPT-3 для створення реклами. Movio, спонсорами якої є IDG, Sequoia Capital China та Baidu Ventures, також використовує генеративний ШІ для створення маркетингових відеороликів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.