Компанія Meta Platforms Inc припиняє підтримку цифрових предметів колекціонування або невзаємозамінних токенів (NFT) на своїх платформах менш ніж через рік після розгортання, оскільки на ринку криптовалют продовжується криза, пише Reuters. Компанія продовжить інвестувати у фінтех-інструменти.
Ключові факти
- «Наразі ми згортаємо цифрові предмети колекціонування (NFT), щоб зосередитися на інших способах підтримки творців, людей та бізнесу», – написав голова відділу фінансових технологій соціальної мережі Стефан Касріель.
- Минулого року компанія розгорнула підтримку творців для обміну NFT в Instagram і Facebook, коли популярність спекулятивного криптоактиву різко зросла.
- Але біткоїн та інші токени зазнали удару наприкінці 2022 року після того, як велика біржа FTX раптово збанкрутувала. Падіння посилилося крахом минулого тижня трьох американських банків, два з яких були орієнтовані на криптовалюту.
- «Ми продовжимо інвестувати у фінтех-інструменти, які будуть потрібні людям та підприємствам у майбутньому. Ми оптимізуємо платежі за допомогою Meta Pay, спрощуємо оплату та виплати, а також інвестуємо у платежі через обмін повідомленнями через Meta», – сказав Касріель.
Контекст
Криптокриза обвалила ринок NFT, однієї з найбільш проривних технологій 2021 року. У серпні 2021 року тижнева сума угод з NFT сягнула рекордного значення, перевищивши $1 млрд. У середені червня 2022-го аналогічний показник, за даними The Block, складав вже $24,3 млн, у понад 40 разів нижче максимуму, встановленого менше року тому.
За даними FT, творці NFT диверсифікуються у реальні активи для отримання нових доходів. Зокрема, творці предметів колекціонування, що найбільше продаються в інтернеті, відреагували на падіння вартості криптографічних і цифрових активів пошуком нових доходів, таких як використання мультфільмів для продажу реальних продуктів і створення розважальних франшиз.
Цифрові предмети, відомі як незамінні токени, увірвалися в масову культуру в 2021 році, коли люди розкупили колекції тварин, включаючи Bored Ape, Cool Cats та Pudgy Penguins.
За даними Chainalysis, у період із січня по березень 2022 року на NFT було витрачено понад $19 млрд, що становить більшу частину продажів цього року на суму $36 млрд. З того часу щомісячні витрати впали більш ніж на 87%, до трохи більше $442 млн, у листопаді. Кількість активних покупців і продавців NFT в скоротилася трохи більше ніж на третину від свого піку в січні 2022 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.