Apple звернулася до японського автовиробника Nissan щодо спільного виробництва електрокарів. Однак перемовини не дійшли до рівня вищого керівництва через розбіжності з приводу брендингу авто, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Apple хотіла, щоб Nissan випускала електроавто під її брендом. Це фактично знизило б роль автовиробника до постачальника устаткування.
- Багато автовиробників висловили побоювання стати як «Foxconn в автомобільній промисловості», маючи на увазі тайваньську виробничу групу, яка збирає iPhone.
- Apple відмовилася від коментарів.
- Головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта сказав, що компанія не веде переговори з Apple.
Контекст
Apple нещодавно вела переговори з південнокорейською компанією Hyundai Motor і її дочірньою компанією Kia. Apple планувала інвестувати $3,6 млрд в автовиробника Kia Motors для виробництва електромобілів, однак згодом перемовини було зупинено.
Про те, що компанія Apple працює над створенням власного електрокара, стало відомо у вересні 2015 року. Йдеться про авто на сенсорах, акумуляторах і програмному забезпеченні. Створення автомобільного заводу з нуля може коштувати мільярди доларів і зайняти роки, тому вона веде домовленості з партнерами.
Розробки Apple знаходяться на ранній стадії, тому виробництво, ймовірно, не відбудеться найближчі п'ять років, зазначає Bloomberg. Тож у компанії є час, щоб визначитися з потенційними партнерами в автомобільній промисловості.
Також Apple кілька років тестує безпілотні технології в Каліфорнії. Минулого тижня компанія повідомила, що водіям доводилося втручатися в процес кожні 233 км. У той же час Waymo, підрозділ безпілотних автомобілів Alphabet, і Cruise від General Motors зуміли проїхати в середньому майже 48 000 км кожен.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.