Категорія
Новини
Дата

Nissan відмовилася виробляти електромобілі під брендом Apple, – Financial Times

Apple звернулася до японського автовиробника Nissan щодо спільного виробництва електрокарів. Однак перемовини не дійшли до рівня вищого керівництва через розбіжності з приводу брендингу авто, пише Financial Times.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Apple хотіла, щоб Nissan випускала електроавто під її брендом. Це фактично знизило б роль автовиробника до постачальника устаткування.
  • Багато автовиробників висловили побоювання стати як «Foxconn в автомобільній промисловості», маючи на увазі тайваньську виробничу групу, яка збирає iPhone.
  • Apple відмовилася від коментарів.
  • Головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта сказав, що компанія не веде переговори з Apple.

Контекст

Apple нещодавно вела переговори з південнокорейською компанією Hyundai Motor і її дочірньою компанією Kia. Apple планувала інвестувати $3,6 млрд в автовиробника Kia Motors для виробництва електромобілів, однак згодом перемовини було зупинено.

Про те, що компанія Apple працює над створенням власного електрокара, стало відомо у вересні 2015 року. Йдеться про авто на сенсорах, акумуляторах і програмному забезпеченні. Створення автомобільного заводу з нуля може коштувати мільярди доларів і зайняти роки, тому вона веде домовленості з партнерами.

Розробки Apple знаходяться на ранній стадії, тому виробництво, ймовірно, не відбудеться найближчі п'ять років, зазначає Bloomberg. Тож у компанії є час, щоб визначитися з потенційними партнерами в автомобільній промисловості.

Також Apple кілька років тестує безпілотні технології в Каліфорнії. Минулого тижня компанія повідомила, що водіям доводилося втручатися в процес кожні 233 км. У той же час Waymo, підрозділ безпілотних автомобілів Alphabet, і Cruise від General Motors зуміли проїхати в середньому майже 48 000 км кожен.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні