Відвідуваність сайту популярного чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT від OpenAI, знижується третій місяць поспіль. Водночас у серпні зʼявилися ознаки того, що спад добігає кінця, пише Reuters із посиланням на дані компанії Similarweb.
Ключові факти
- У серпні трафік на вебсайті ChatGPT із десктопів і мобільних пристроїв у всьому світі зменшився на 3,2% – до 1,43 млрд після падіння приблизно на 10% у порівнянні з кожним із попередніх двох місяців.
- Час, проведений відвідувачами на сайті, також зменшується щомісяця, починаючи з березня: з 8,7 хв до 7 хв в серпні.
- У серпні кількість унікальних відвідувачів по всьому світу зросла до 180,5 млн зі 180 млн у попередньому місяці.
- Допомогти відновленню трафіку та використанню ChatGPT може початок навчального року, зазначає видання. Зокрема, трафік ChatGPT у США в серпні дещо зріс після того, як американські школи повернулися до навчання.
- «Студенти, які шукають допомоги у виконанні домашніх завдань, схоже, є частиною цієї історії. Відсоток молодих користувачів сайту знизився влітку і зараз починає відновлюватися», – зазначив Девід Ф. Карр з Similarweb.
Контекст
ChatGPT досяг 100 млн щомісячних активних користувачів у січні, через два місяці після запуску. Але після стрімкого зростання популярності наприкінці 2022 року та на початку 2023-го ChatGPT почав втрачати популярність на початку літа. За даними Similarweb, в червні мобільний і десктопний трафік на сайті ChatGPT впав на 9,7% по всьому світу. Це було першим випадком, коли популярний чат-бот зіткнувся зі зменшенням кількості користувачів.
Зниження трафіку тоді пов’язували з кінцем навчального року. Іншою причиною може бути те, що такі компанії, як Samsung, забороняють співробітникам використовувати чат-боти зі ШІ через побоювання потенційного витоку даних, писала The Washington Post.
З 6 липня OpenAI зробила загальнодоступним GPT-4. Доступ отримали усі клієнти, які платять за ChatGPT API.
28 серпня OpenAI представила ChatGPT Enterprise – корпоративну версію ChatGPT з додатковими функціями та засобами захисту конфіденційності. Вона дозволяє користувачам вводити набагато довші запити і звертатися до чат-бота необмежену кількість разів, а також гарантує шифрування даних.
Річна виручка компанії OpenAI, яка створила ChatGPT і генератор зображень DALL-E, наблизилася до $1 млрд. Ця цифра значно перевищує прогнози, які OpenAI раніше надала акціонерам.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.