Застосунок для обміну «неідеальними» фотографіями Poparazzi оцінюють у понад $100 млн за кілька днів після запуску. Соцмережа планує залучити інвестиції, пише Forbes.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Інвесткомпанія Benchmark, яка раніше інвестувала в Snap, Twitter і Uber, збирається очолити новий раунд фінансування в Poparazzi, повідомили Forbes кілька джерел.
- Benchmark взяла на себе зобовʼязання оцінити Poparazzi у понад $100 млн.
- Ще одне джерело каже, що Benchmark може інвестувати $13,5 млн за 10% Poparazzi. Тоді оцінка компанії виросте до $135 млн.
- Очікується, що раунд завершиться на рівні від $15 млн до $20 млн з урахуванням інвестицій бізнес-ангелів і попередніх інвесторів застосунку.
- Перед запуском бета-тестування Poparazzi залучила $2 млн. Фінансування у 2018 році дала інвесткомпанія Floodgate, пише Crunchbase.
Довідка
Poparazzi розробила компанія TTYL, яку заснували Алекс і Остін Ма. Це дало змогу їм увійти до списку Forbes 30 Under 30 Consumer Technology за 2020 рік. Основна ідея соцмережі: користувачі не створюють власні сторінки профілю, а завантажують фотографії друзів. Потім із цих фотографій автоматично створюється сторінка людини. Доступ до списку контактів при реєстрації дозволяє автоматично підписуватися на знайомих, які є в соцмережі. При цьому користувачі можуть обмежити коло осіб, які можуть їх фотографувати, і які фотографії будуть відображатися в профілі. Poparazzi зазначає, що в останнє десятиліття стрічки соцмереж наповнювалися ідеальними фотографіями найрадісніших життєвих моментів. Тому, на думку Poparazzi, користувачі стали надмірно заморочуватися, намагаючись відредагувати фото і придумати до них дотепні підписи. Під час перегляду стрічки такі знімки викликають тільки фрустрацію і відчуття власної неповноцінності, вважають розробники.
Контекст
У перший день офіційного запуску 24 травня Poparazzi очолила американський App Store в розділі «Фото та відео». Перед запуском у списку очікування були близько 500 000 користувачів, яких розробники набрали завдяки роликам у TikTok. Нині Poparazzi має лише версію для iOS. Розробники працюють над версією для Android, але дати виходу поки що немає.
Poparazzi схожа на іншу соцмережу – Dispo. Обидві прагнуть стимулювати людей завантажувати необроблені фото. Dispo у лютому зібрала $20 млн у раунді фінансування серії A, який очолила Spark Capital. Однак через місяць застосунок зіткнувся з проблемами після звинувачень у зґвалтуванні, висунутих проти одного з засновників. Spark Capital заявила, що розірве відносини з компанією.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.