Категорія
Головне
Дата

Poparazzi оцінюють у понад $100 млн за кілька днів після запуску. Нова соцмережа для «неідеальних» фото лідирує в App Store 

Застосунок для обміну «неідеальними» фотографіями Poparazzi оцінюють у понад $100 млн за кілька днів після запуску. Соцмережа планує залучити інвестиції, пише Forbes.

Ключові факти

  • Інвесткомпанія Benchmark, яка раніше інвестувала в Snap, Twitter і Uber, збирається очолити новий раунд фінансування в Poparazzi, повідомили Forbes кілька джерел.
  • Benchmark взяла на себе зобовʼязання оцінити Poparazzi у понад $100 млн.
  • Ще одне джерело каже, що Benchmark може інвестувати $13,5 млн за 10% Poparazzi. Тоді оцінка компанії виросте до $135 млн.
  • Очікується, що раунд завершиться на рівні від $15 млн до $20 млн з урахуванням інвестицій бізнес-ангелів і попередніх інвесторів застосунку.
  • Перед запуском бета-тестування Poparazzi залучила $2 млн. Фінансування у 2018 році дала інвесткомпанія Floodgate, пише Crunchbase.

Довідка

Poparazzi розробила компанія TTYL, яку заснували Алекс і Остін Ма. Це дало змогу їм увійти до списку Forbes 30 Under 30 Consumer Technology за 2020 рік. Основна ідея соцмережі: користувачі не створюють власні сторінки профілю, а завантажують фотографії друзів. Потім із цих фотографій автоматично створюється сторінка людини. Доступ до списку контактів при реєстрації дозволяє автоматично підписуватися на знайомих, які є в соцмережі. При цьому користувачі можуть обмежити коло осіб, які можуть їх фотографувати, і які фотографії будуть відображатися в профілі. Poparazzi зазначає, що в останнє десятиліття стрічки соцмереж наповнювалися ідеальними фотографіями найрадісніших життєвих моментів. Тому, на думку Poparazzi, користувачі стали надмірно заморочуватися, намагаючись відредагувати фото і придумати до них дотепні підписи. Під час перегляду стрічки такі знімки викликають тільки фрустрацію і відчуття власної неповноцінності, вважають розробники.

Контекст

У перший день офіційного запуску 24 травня Poparazzi очолила американський App Store в розділі «Фото та відео». Перед запуском у списку очікування були близько 500 000 користувачів, яких розробники набрали завдяки роликам у TikTok. Нині Poparazzi має лише версію для iOS. Розробники працюють над версією для Android, але дати виходу поки що немає.

Poparazzi схожа на іншу соцмережу – Dispo. Обидві прагнуть стимулювати людей завантажувати необроблені фото. Dispo у лютому зібрала $20 млн у раунді фінансування серії A, який очолила Spark Capital. Однак через місяць застосунок зіткнувся з проблемами після звинувачень у зґвалтуванні, висунутих проти одного з засновників. Spark Capital заявила, що розірве відносини з компанією.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків