Категорія
Новини
Дата

Poparazzi оцінюють у понад $100 млн за кілька днів після запуску. Нова соцмережа для «неідеальних» фото лідирує в App Store 

1 хв читання

Застосунок для обміну «неідеальними» фотографіями Poparazzi оцінюють у понад $100 млн за кілька днів після запуску. Соцмережа планує залучити інвестиції, пише Forbes.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Інвесткомпанія Benchmark, яка раніше інвестувала в Snap, Twitter і Uber, збирається очолити новий раунд фінансування в Poparazzi, повідомили Forbes кілька джерел.
  • Benchmark взяла на себе зобовʼязання оцінити Poparazzi у понад $100 млн.
  • Ще одне джерело каже, що Benchmark може інвестувати $13,5 млн за 10% Poparazzi. Тоді оцінка компанії виросте до $135 млн.
  • Очікується, що раунд завершиться на рівні від $15 млн до $20 млн з урахуванням інвестицій бізнес-ангелів і попередніх інвесторів застосунку.
  • Перед запуском бета-тестування Poparazzi залучила $2 млн. Фінансування у 2018 році дала інвесткомпанія Floodgate, пише Crunchbase.

Довідка

Poparazzi розробила компанія TTYL, яку заснували Алекс і Остін Ма. Це дало змогу їм увійти до списку Forbes 30 Under 30 Consumer Technology за 2020 рік. Основна ідея соцмережі: користувачі не створюють власні сторінки профілю, а завантажують фотографії друзів. Потім із цих фотографій автоматично створюється сторінка людини. Доступ до списку контактів при реєстрації дозволяє автоматично підписуватися на знайомих, які є в соцмережі. При цьому користувачі можуть обмежити коло осіб, які можуть їх фотографувати, і які фотографії будуть відображатися в профілі. Poparazzi зазначає, що в останнє десятиліття стрічки соцмереж наповнювалися ідеальними фотографіями найрадісніших життєвих моментів. Тому, на думку Poparazzi, користувачі стали надмірно заморочуватися, намагаючись відредагувати фото і придумати до них дотепні підписи. Під час перегляду стрічки такі знімки викликають тільки фрустрацію і відчуття власної неповноцінності, вважають розробники.

Контекст

У перший день офіційного запуску 24 травня Poparazzi очолила американський App Store в розділі «Фото та відео». Перед запуском у списку очікування були близько 500 000 користувачів, яких розробники набрали завдяки роликам у TikTok. Нині Poparazzi має лише версію для iOS. Розробники працюють над версією для Android, але дати виходу поки що немає.

Poparazzi схожа на іншу соцмережу – Dispo. Обидві прагнуть стимулювати людей завантажувати необроблені фото. Dispo у лютому зібрала $20 млн у раунді фінансування серії A, який очолила Spark Capital. Однак через місяць застосунок зіткнувся з проблемами після звинувачень у зґвалтуванні, висунутих проти одного з засновників. Spark Capital заявила, що розірве відносини з компанією.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні