Компанія Porsche зафіксувала різке зростання прибутку в першому кварталі, оскільки виробник автомобілів класу люкс збільшив продаж своїх спортивних автомобілів, незважаючи на економічну нестабільність, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Штутгартська компанія заявила, що продаж зріс на 25,5%, до €10,1 млрд, за перші три місяці року. Операційний прибуток досяг €1,8 млрд, що на 25,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
- Прибуток Porsche підскочив, оскільки попит на розкішні автомобілі залишається на високому рівні.
- Фінансовий директор Лутц Мешке повідомив, що загальне зростання продажів частково зумовлене попитом на його дорожчі моделі. «Ми продовжуємо просувати стратегію сучасної розкоші на користь наших клієнтів», – заявив він.
Контекст
6 жовтня 2022 року компанія Porsche посіла перше місце в рейтингу найдорожчих автовиробників Європи, обігнавши материнський концерн Volkswagen, оскільки ціна нещодавно зареєстрованих акцій виробника спортивних автомобілів різко зросла.
У 2022-му автовиробник поставив клієнтам 309 884 автомобілі, що на 3% більше, ніж попереднього року, свідчать дані компанії з німецького Штутгарта. Поставки в Європі зросли на 7% й сягнули 62 685 авто. Найбільшим попитом у 2022 році, як і раніше, користувалися позашляховики бренда: за рік Porsche поставив 95 604 Cayenne. Друге місце посів Macan (86 724). Спорткар Porsche 911 також залишається дуже популярним (40 410). Продажі спортивного седана Panamera становили 34 142 одиниці.
Бренд Porsche, який минулого року розмістив свої акції, заявив, що операційний прибуток у 2022 році підскочив на 27% – до €6,7 млрд, при цьому дохід становив €37,6 млрд, пише Financial Times.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.