Український проєкт Adopt pets of Ukraine, який допомагає тваринам знаходити нових власників під час війни, запрацював у країнах ЄС. Уже вдалося знайти нову домівку 40 тваринам і не тільки в Україні.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У рамках проєкту, який запустила компанія Kormotech спільно з комунікаційною агенцією Postmen, кожна тварина отримує власний онлайн-профіль у соцмережах – анкету з фото, де вона «особисто» розповідає про себе.
- Анкети тварин від притулків, волонтерів та небайдужих людей розміщуються в соцмережах проєкту на сторінках Facebook, Instagram та TikTok.
- Перед передачею тварин до нової родини майбутні pet parents проходять перевірку: невелике анкетування та інтерв’ю – ініціатори проєкту мають впевнитися, що віддають вихованців у надійні руки. Найближчим часом профілі всіх тварин зберуть на масштабній вебплатформі, обіцяють ініціатори проєкту.
- За перший місяць роботи проєкту вдалося допомогти знайти нову домівку 40 тваринам, які залишилися без господарів через війну. І не тільки в Україні, а й в Чехії та Німеччині.
Контекст
До початку повномасштабної війни в Україні працювало близько 250 притулків, в яких утримувалось понад 100 000 тварин. Сьогодні кількість чотирилапих, які шукають нову родину, зросла – багато господарів виїхали за кордон або загинули. Щоб якомога швидше допомогти котам і собакам знайти нові родини, команда проєкту вирішила показувати їх перш за все як особистостей.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.