Категорія
Новини
Дата

«Тисячі дрібних підприємців реально рулять». На маркетплейсі Rozetka кількість продавців збільшилась на 30%

З початку повномасштабної війни на маркетплейсі Rozetka суттєво збільшилась кількість невеликих продавців. Про це в інтервʼю Forbes розповів співласник компанії Владислав Чечоткін

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • За моїми відчуттями, кількість продавців на маркетплейсі Rozetka збільшилася на 30%, говорить Чечоткін.
  • Співвідношення товарів, що продаються в Rozetka, перекосилося дуже сильно на користь маленьких продавців.
  • За словами Чечоткіна, якщо зайти на Rozetka, то більшість товарів, які потрібні клієнтам, є у партнерів на маркетплейсі.
  • «Маркетплейси й тисячі дрібних підприємців реально рулять зараз. Це було прогнозовано, але зараз видно, наскільки краще вони почуваються», — вважає співласник Rozetka.

Контекст

В березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. А вже з серпня, за словами Чечоткіна, компанія щомісяця продає на таку ж суму, як і рік тому. Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд.

Rozetka один з перших ритейлерів, який почав оснащувати свої відділення генераторами та пристроями Starlink. Серед останніх новин компанії — вихід на ринок Польщі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні