З початку повномасштабної війни на маркетплейсі Rozetka суттєво збільшилась кількість невеликих продавців. Про це в інтервʼю Forbes розповів співласник компанії Владислав Чечоткін
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- За моїми відчуттями, кількість продавців на маркетплейсі Rozetka збільшилася на 30%, говорить Чечоткін.
- Співвідношення товарів, що продаються в Rozetka, перекосилося дуже сильно на користь маленьких продавців.
- За словами Чечоткіна, якщо зайти на Rozetka, то більшість товарів, які потрібні клієнтам, є у партнерів на маркетплейсі.
- «Маркетплейси й тисячі дрібних підприємців реально рулять зараз. Це було прогнозовано, але зараз видно, наскільки краще вони почуваються», — вважає співласник Rozetka.
Контекст
В березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. А вже з серпня, за словами Чечоткіна, компанія щомісяця продає на таку ж суму, як і рік тому. Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд.
Rozetka один з перших ритейлерів, який почав оснащувати свої відділення генераторами та пристроями Starlink. Серед останніх новин компанії — вихід на ринок Польщі.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.