З початку повномасштабної війни на маркетплейсі Rozetka суттєво збільшилась кількість невеликих продавців. Про це в інтервʼю Forbes розповів співласник компанії Владислав Чечоткін
Ключові факти
- За моїми відчуттями, кількість продавців на маркетплейсі Rozetka збільшилася на 30%, говорить Чечоткін.
- Співвідношення товарів, що продаються в Rozetka, перекосилося дуже сильно на користь маленьких продавців.
- За словами Чечоткіна, якщо зайти на Rozetka, то більшість товарів, які потрібні клієнтам, є у партнерів на маркетплейсі.
- «Маркетплейси й тисячі дрібних підприємців реально рулять зараз. Це було прогнозовано, але зараз видно, наскільки краще вони почуваються», — вважає співласник Rozetka.
Контекст
В березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. А вже з серпня, за словами Чечоткіна, компанія щомісяця продає на таку ж суму, як і рік тому. Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд.
Rozetka один з перших ритейлерів, який почав оснащувати свої відділення генераторами та пристроями Starlink. Серед останніх новин компанії — вихід на ринок Польщі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.