Мережа магазинів біля дому «Коло», в якій майже 250 торговельних точок, повністю переналаштувала логістичні процеси. Про це Forbes повідомила директорка мережі Марина Сергієнко.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Зокрема, компанія відмовилася від системи автозамовлення на складі та перейшла на повністю ручний формат координації замовлення товарів. Для цього в «Коло» збільшили команду працівників, яка задіяні в організації логістики.
Крім цього, ритейлер взяв на себе організацію всього логістичного ланцюга. «Ми самостійно забираємо товар великогабаритним транспортом у постачальника, веземо вантаж у проміжний склад», – розповідає Сергієнко. Раніше це робили постачальники. На проміжних складах компанія перевантажує товар на менші автомобілі і вже надалі розвозить продукти безпосередньо у магазини, каже директорка «Коло».
Що стосується асортименту, то ритейлер, у якого раніше на поличках було близько 2000 позицій, зараз сфокусувався на товарах першої необхідності. Це ковбасні вироби, яйця, хліб, вода.
Найбільші проблеми з постачанням продуктів у мережі, що працює переважно в Києві, Київській області та Одесі, у тих населених пунктах, які перебувають під обстрілами російських військ. «Це селище міського типу Немішаєве, міста Ірпінь та Буча», – розповідає Сергієнко. Магазини в столиці, Вишгороді, Білій Церкві та Одесі – працюють згідно з заявленими графіками роботи, зазначає вона. Перерви можливі у випадку загострення бойових дій.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.