Мережа магазинів біля дому «Коло», в якій майже 250 торговельних точок, повністю переналаштувала логістичні процеси. Про це Forbes повідомила директорка мережі Марина Сергієнко.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Зокрема, компанія відмовилася від системи автозамовлення на складі та перейшла на повністю ручний формат координації замовлення товарів. Для цього в «Коло» збільшили команду працівників, яка задіяні в організації логістики.
Крім цього, ритейлер взяв на себе організацію всього логістичного ланцюга. «Ми самостійно забираємо товар великогабаритним транспортом у постачальника, веземо вантаж у проміжний склад», – розповідає Сергієнко. Раніше це робили постачальники. На проміжних складах компанія перевантажує товар на менші автомобілі і вже надалі розвозить продукти безпосередньо у магазини, каже директорка «Коло».
Що стосується асортименту, то ритейлер, у якого раніше на поличках було близько 2000 позицій, зараз сфокусувався на товарах першої необхідності. Це ковбасні вироби, яйця, хліб, вода.
Найбільші проблеми з постачанням продуктів у мережі, що працює переважно в Києві, Київській області та Одесі, у тих населених пунктах, які перебувають під обстрілами російських військ. «Це селище міського типу Немішаєве, міста Ірпінь та Буча», – розповідає Сергієнко. Магазини в столиці, Вишгороді, Білій Церкві та Одесі – працюють згідно з заявленими графіками роботи, зазначає вона. Перерви можливі у випадку загострення бойових дій.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.