Український виробник холодильного обладнання UBC Group планує цьогоріч збільшити присутність у Західній Європі і Північній Африці на 30%, розповів власник бізнесу Ігор Гуменний на Саміті експортерів Forbes Ukraine.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Я думаю, що цьогоріч ми збільшимо нашу присутність у Західній Європі і Північній Африці на 30%», – зазначив Гуменний.
- З початком повномасштабної війни Росії проти України UBC Group втратила можливості працювати на Сході, тому компанія переорієнтовується на Західну Європу й Північну Африку, пояснив власник бізнесу.
- «Ми будемо відкривати офіс у Дубаї, адже це центр африканської торгівлі», – сказав Гуменний. Менеджери UBC Group, які раніше працювали у Білорусі й Росії, вже переїхали в Америку, Канаду, Грузію, Азербайджан, додав він.
Контекст
UBC Group – українська експортна компанія, яка виробляє холодильне обладнання. Її клієнти – транснаціональні компанії: Pepsi, Heineken, Carlsberg, Nestlé, перерахував Гуменний.
2022 рік став найбільшою кризою для UBC Group. Компанія втратила два заводи, у грошах Гуменний оцінює падіння бізнесу на 40% порівняно із 2020 і 2021 роками.
Саміт експортерів відбувся 16 березня 2023 року за підтримки генеральних партнерів: Payoneer, ТПП України, Meest, «Метінвест». Партнерами експозони виступили: «Нова пошта», група компаній «Прометей», ТМ Casillero del Diablo.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.