Категорія
Новини
Дата

Українська компанія «Фармак» отримала €22 млн від ЄБРР на розширення діяльності у Польщі

1 хв читання

Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) надав кредит на €22 млн українському виробнику ліків «Фармаку» для розширення діяльності у Польщі та оновлення інформаційних систем. Про це йдеться у пресрелізі ЄБРР. 

Ключові факти

  • Кошти планується спрямувати на підтримку придбання групою «Фармак» польської фармацевтичної компанії та модернізацію IT-інфраструктури, повідомив ЄБРР.
  • Стратегічне придбання в Польщі дозволяє «Фармаку» диверсифікувати свій портфель продуктів і збільшити експортні потужності, зазначається у пресрелізі. 
  • 28 березня міжнародний офіс «Фармак» закрив угоду з придбання польської Symphar, ставши 100% власником фармкомпанії. З цим придбанням «Фармак» збільшує частку ринку та зміцнює позицію у сегментах діабетології, нервової системи та жіночого здоров’я в ЄС, зазначила компанія.

«Фармак»

«Фармак» займається дослідженням і розробкою, виробництвом, глобальними продажами та маркетингом генеричних лікарських засобів. Компанія має виробничі та R&D потужності в Україні та Іспанії. У «Фармаку» 10 комерційних офісів у різних регіонах світу, включаючи Україну, Польщу, Чехію, Словаччину, Центральну Азію, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Близький Схід та Західну Європу.

«Фармак» займає близько 6% українського ринку та експортує продукцію у понад 50 країн світу, зокрема ЄС, Азії, Центральної та Південної Америки та Близького Сходу. Виручка «Фармаку» за підсумками 2023 року перевищила 9,6 млрд грн (7,7 млрд грн у 2022 році), за даними YouControl. Власниця фармкомпанії «Фармак» – учасниця глобального списку Forbes «50 за 50» Філя Жебровська.

Контекст

У 2016 році «Фармак» відкрив представництво в Польщі, придбавши локальну компанію «Норд Фарм». З того часу «Фармак» доповнює наявний портфель у Польщі власними лікарськими засобами. У червні минулого року «Фармак» увійшов до списків польської програми реімбурсації з лікарськими засобами в сегментах діабетології, алергології та ревматології. А також компанія посилила присутність власних безрецептурних лікарських засобів у аптечних мережах Польщі.

У липні минулого року «Фармак» придбав маркетингові фармацевтичні компанії у Чехії та Словаччині разом із правами інтелектуальної власності та торговими марками. «Фармак» обрав придбання маркетингових компаній з огляду на швидкість виходу на ринки цих країн: компанії мають маркетингові служби, співпрацюють з найбільшими аптечними мережами та ключовими дистриб’юторами лікарських засобів в обох країнах, пояснили у «Фармаку».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд