Zeely, український стартап, який потрапив у поле зору технічних фахівців, залучив $1 млн у рамках нового раунду фінансування, пише TechCrunch. Застосунок для розвитку малого та середнього бізнесу, орієнтований на США, Велику Британію, Бразилію й Мексику.
Ключові факти
- До нових спонсорів Zeely увійшли український VC Vesna.Capital, Angel One Fund (український фонд), Imaguru Ventures та Мурат Абдрахманов (інвестор Udemy), Адріан Дж. Сливоцький (партнер Oliver Wyman) і ZAS Ventures.
- Zeely планує використовувати нові інвестиції для інтеграції з TikTok і платіжними системами, а також для розширення можливостей штучного інтелекту. Компанія стверджує, що цього року коефіцієнт ефективності інвестицій (ARR) сягне $3 млн.
- В Zeely повідомляють, що його програма може швидко створити інтернет-магазин на мобільному телефоні, а також дозволити бізнесу швидко й легко просувати себе на платформах соціальних мереж. I запевняють, що його платформа на основі штучного інтелекту здатна автоматично генерувати текстовий та візуальний контент для інтернет-магазинів і рекламних креативів, а також інструменти аналітики й управління.
Контекст
Користувачі Zeely поки розкидані по США, Великій Британії та ринках, що розвиваються, таких як Бразилія й Мексика. Додаток використовується компаніями у сфері послуг, таких як краса та догляд, коучинг, а також у роздрібній торговлі.
Вартість щомісячної підписки починається з $19,99, однак, за словами співзасновниці Аліни Бондаренко, більшість латиноамериканських користувачів обирають безкоштовну версію продукту. Наразі 80% платних користувачів застосунку – з США та Великої Британії.
Покищо Zeely тестує бета-версію інтеграції API Stripe, щоб користувачі могли приймати різні способи оплати.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.