Китайські онлайн-платформи Shein і Temu, які пропонують широкий асортимент дешевих товарів, можуть стати об’єктом розслідування уряду США через порушення безпекових норм, пише CNN.
Ці маркетплейси набирають популярності серед українських споживачів. Цієї весни трафік Temu в Україні зріс більше ніж вдесятеро – до 9,96 млн відвідувачів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Двоє представників Комісії з безпеки споживчих товарів США (CPSC) у відкритому листі закликали своїх колег розглянути питання щодо того, як Shein і Temu дотримуються американських стандартів безпеки.
- Зокрема, вони вказали на численні повідомлення в медіа про легкий доступ до небезпечних дитячих товарів на цих сайтах.
- Особливу увагу представники CPSC звернули на факт використання компаніями правила de minimis, яке звільняє від мита товари вартістю до $800.
- CPSC планує перевірити, як компанії контролюють безпеку товарів і дотримання законів, а також взаємодіють із продавцями та споживачами.
- Shein і Temu в коментарі CNN заявили, що безпека клієнтів для них є пріоритетом, і вони інвестують у програми відповідності.
Контекст
Нещодавнє дослідження видання The Information виявило на Shein кілька товарів для немовлят і дітей, які вважаються небезпечними. Зокрема, йшлося про дитячі толстовки на завʼязках, що були визначені регуляторами як такі, що можуть призвести до удушення. Видання Fashion Dive виявило, що Temu продає дитячі піжами брендів, які, за висновком CPSC, порушують «стандарти займистості дитячого одягу для сну».
Минулого року комісія Конгресу США опублікувала звіт, в якому припустила, що Temu, Shein та низка інших компанії в Китаї використовують примусову працю, користуються торговими лазівками та крадуть інтелектуальну власність.
За два роки існування Temu досяг щомісячного трафіку чверть мільярда користувачів, свідчать дані SimilarWeb. «Такої динаміки зростання не показав жоден маркетплейс у світі», – говорить CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський.
У травні 2024 року 222,8 млн унікальних користувачів 544,1 млн разів відвідали вебсайт Temu. Маркетплейс перегнав за трафіком Etsy та наздоганяє AliExpress, свідчать дані Elit-Web на основі Similarweb. Застосунок Temu завантажили 200 млн разів на AppStore та ще 100 млн – на Google Play, підрахували в компанії Devlight.
Через стрімке зростання платформи Єврокомісія застосувала до Temu найсуворіші обмеження, йдеться на сайті ЄС.
В Україні у Temu також вибухове зростання. У травні показники Temu майже зрівнялися з AliExpress за трафіком – 9,96 млн проти 10,8 млн, свідчать дані Elit-Web. Temu посідає першу сходинку серед 50 топових шопінг-застосунків в Україні, йдеться в дослідженні Devlight. Більше про це читайте тут.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.