«Укрзалізниця» переглянула середньодобову швидкість руху власного вантажного рухомого складу. Перевізники витрачатимуть менше діб на перевезення, а отже – менше сплачуватимуть за користування вагонами, йдеться у повідомленні пресслужби УЗ.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
Деталі
- УЗ оновила показники після детального аналізу фактичного руху вагонів у першому півріччі. Зокрема, компанія виявила, що для низки типів вагонів фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи.
- Оновлені нормативи стосуються: зерновозів, цистерн, критих вагонів, цементовозів, переобладнаного спеціалізованого рухомого складу, контрейлерних та фітингових платформ.
- У середньому для такого рухомого складу швидкість у русі зросте на 38%. УЗ зазначила, що це дозволить вантажовідправнику доставляти вантаж швидше, що прямо знижує витрати на логістику й сприятиме розвитку контейнерних перевезень як територією України, так і до інших країн.
- Нові значення набирають чинності з 16 червня й діятимуть до 31 грудня 2025 року.
Контекст
АТ «Укрзалізниця» у 2024 році отримала 20,39 млрд грн операційного прибутку від вантажних перевезень, що на 2,3% менше, ніж роком раніше. Загалом дохід від вантажних перевезень торік зріс на 10,3% р./р. — до 81,8 млрд грн.
Найбільший внесок у прибуток вантажних перевезень забезпечила інфраструктурна складова – 13,3 млрд грн (+8,3% р./р.). При цьому вагонна складова зменшилася на 11,7% р./р. – до 6,93 млрд грн, а локомотивна обвалилась майже вп’ятеро – до 0,15 млрд грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.