Категорія
Новини
Дата

Виводити з кризи Adidas буде колишній CEO Puma

1 хв читання

Колишній головний виконавчий директор Puma SE Бйорн Гульден очолить Adidas AG з 1 січня 2023 року, йдеться у повідомленні виробника спортивних товарів. Компанія намагається вийти з кризи, останнім етапом якої стало розірвання партнерства з американським репером Каньє Вестом, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Нинішній керівник Каспер Рорстед, який керує компанією з 2016 року, піде у відставку 11 листопада – раніше, ніж очікувалося. До кінця року обовʼязки CEO Adidas виконуватиме фінансовий директор компанії Харм Олмейєр.
  • Перед 57-річним Гульденом ставлять завдання вивести Adidas із кризи, спричиненої конфліктом з репером Ye, відомим також як Каньє Вест, після серії його образливих і антисемітських висловлювань у твіттері.
  • Adidas припинить виробництво товарів лінійки Yeezy, створеної у колаборації з Вестом. На Yeezy припадає близько 8% всіх продажів компанії. Очікується, що розрив контракту знизить чистий прибуток Adidas у 2022 році на €250 млн.
  • Гульден «надзвичайно добре знає галузь і спирається на багату мережу в сфері спорту та роздрібної торгівлі», – сказав Томас Рабе, голова наглядової ради Adidas. 

Контекст

У жовтні Adidas розірвав контракт із Ye, заявивши, що «не терпітиме мови ненависті». Це сталося після того, як репер залишив низку антисемітських коментарів у соцмережах, а також назвав кампанію Black Lives Matter обманом. Перед цим Каньє Вест вийшов на Тижні моди в Парижі у толстовці з написом White Lives Matter. Раніше відносини з репером розірвали бренди Gap та Balenciaga, а його акаунти у Твіттері та Інстаграмі були заблоковані.

Адаптація має пройти плавно для нового гендиректора, зазначає агентство. По-перше, штаб-квартира Adidas розташована майже поруч з Puma – на околиці баварського міста Герцогенаурах. По-друге, Гульден працював в Adidas старшим віце-президентом з одягу та аксесуарів з 1992 по 1999 рік. Крім того, він деякий час очолював датську ювелірну компанію Pandora.

Наразі Adidas намагається повернути клієнтів у Китаї, колись її ринку, що швидко розвивався. У першій половині 2022 року продажі там впали на третину через бойкот споживачів і труднощі із залученням місцевих знаменитостей для продажу своєї продукції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні