Засновник та креативний директор агентства Bickerstaff.899 Ілля Ануфрієнко увійшов до списку американського видання Ad Age «40 до 40», йдеться в релізі. Серед інших номінантів – голова B2B комунікацій у Spotify Ерін Стайлс, голова рекламного відділу Uber у США та Канаді Джесс Шуралеф, голова go-to-market відділу в Amazon Авільда Хенкок.
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Ключові факти
- Видання повідомляє, що 32-річний Ануфрієнко та його агентство, що базується в Києві, почали флешмоб під назвою #FreeTheLeopards, закликаючи уряд Німеччини надати Україні бойові танки Leopard 2. Учасники ділилися в соціальних мережах повідомленнями з хештегом #FreeTheLeopards, а також фотографіями людей або іншими зображеннями з леопардовою тематикою.
- Хештег використовувався в постах, його переглянули 4,5 млн користувачів. Відео, створене для Міністерства закордонних справ, набрало 3,5 млн переглядів, що спонукало навіть світових впливових осіб та урядові організації приєднатися до цієї справи.
- «Коли нам відмовились давати «Леопарди», ми за добу розробили кампанію, котра за пару днів здобула понад 111 млн охоплень. Уже через кілька днів нам все ж таки погодились надати «Леопарди», – розповів Ануфрієнко.
Контекст
Видання Ad Age було засноване в 1930 році, медіа публікує новини, аналіз та дані про маркетинг та засоби масової інформації. Список «40 до 40» відзначає представників індустрії, включаючи сфери програмування, Web3, ініціаторів нових бізнесів, та підприємців, а також високопрофесійних фахівців у маркетингу та рекламі.
У попередні роки титул найкращих від AdAge отримували «батько реклами» Девід Огілві, засновник Інституту маркетингу Елвін Ахенбаум і маркетолог Coca-Cola Білл Бекер.
Нещодавно Forbes Ukraine вчетверте презентував список «30 до 30». Неймовірні молоді українці, які вразили країну та світ до 30 років. У лонг‐листі списку було понад 600 людей, історії більшості надихають. Із допомогою компетентного журі було відібрано тридцятку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.