Категорія
Новини
Дата

Власник української креативної агенції потрапив до списку «40 до 40» від Ad Age 

1 хв читання

Засновник та креативний директор агентства Bickerstaff.899 Ілля Ануфрієнко увійшов до списку американського видання Ad Age «40 до 40», йдеться в релізі. Серед інших номінантів – голова B2B комунікацій у Spotify Ерін Стайлс, голова рекламного відділу Uber у США та Канаді Джесс Шуралеф, голова go-to-market відділу в Amazon Авільда Хенкок.

Фото: Ілля Ануфрієнко

Фото: Ілля Ануфрієнко

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Видання повідомляє, що 32-річний Ануфрієнко та його агентство, що базується в Києві, почали флешмоб під назвою #FreeTheLeopards, закликаючи уряд Німеччини надати Україні бойові танки Leopard 2. Учасники ділилися в соціальних мережах повідомленнями з хештегом #FreeTheLeopards, а також фотографіями людей або іншими зображеннями з леопардовою тематикою.
  • Хештег використовувався в постах, його переглянули 4,5 млн користувачів. Відео, створене для Міністерства закордонних справ, набрало 3,5 млн переглядів, що спонукало навіть світових впливових осіб та урядові організації приєднатися до цієї справи.
  • «Коли нам відмовились давати «Леопарди», ми за добу розробили кампанію, котра за пару днів здобула понад 111 млн охоплень. Уже через кілька днів нам все ж таки погодились надати «Леопарди», – розповів Ануфрієнко.
Власник української креативної агенції потрапив до списку «40 до 40» від Ad Age  /Фото 1

Фото: Ad Age

Контекст

Видання Ad Age було засноване в 1930 році, медіа публікує новини, аналіз та дані про маркетинг та засоби масової інформації. Список «40 до 40» відзначає представників індустрії, включаючи сфери програмування, Web3, ініціаторів нових бізнесів, та підприємців, а також високопрофесійних фахівців у маркетингу та рекламі. 

У попередні роки титул найкращих від AdAge отримували «батько реклами» Девід Огілві, засновник Інституту маркетингу Елвін Ахенбаум і маркетолог Coca-Cola Білл Бекер. 

Нещодавно Forbes Ukraine вчетверте презентував список «30 до 30». Неймовірні молоді українці, які вразили країну та світ до 30 років. У лонг‐листі списку було понад 600 людей, історії більшості надихають. Із допомогою компетентного журі було відібрано тридцятку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд