Японська контейнерна судноплавна компанія Ocean Network Express (ONE) і технологічна Sony Network Communications Europe працюватимуть над розробкою інтелектуального рішення для створення «розумних» контейнерів. Про це йдеться в повідомленні на сайті ONE.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Технологію планують використовувати для відстеження контейнерів у ланцюжку постачань, щоб отримати більше інформації про контейнерний парк ONE.
- У компанії зазначають, що отримані дані дають змогу краще бачити рух контейнерів, швидше приймати рішення та більш ефективно використовувати контейнери.
- Клієнти отримають доступ до оперативних оновлень протягом усього шляху контейнера, зазначають у ONE.
- «Разом із Sony ми створюємо майбутнє контейнерних перевезень. Це майбутнє, у якому ми маємо доступ до інформації, необхідної для того, щоб запропонувати нашим клієнтам вищу якість послуг і створити новий стандарт досконалості процесів», – заявив керуючий директор ONE з продуктів і мережі Хірокі Цуджі.
Контекст
Японська ONE (Ocean Network Express) спеціалізується на морських контейнерних перевезеннях. Компанія заснована у 2017 році шляхом обʼєднання трьох провідних японських компаній з морських перевезень: Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Nippon Yusen Kaisha (NYK) та Kawasaki Kisen Kaisha (K Line).
Крім транспортування вантажів, компанія ONE також пропонує своїм клієнтам послуги, повʼязані зі зберіганням і логістикою, а також розвиває інноваційні рішення, щоб поліпшити якість послуг та зменшити вплив на навколишнє середовище.
Наразі флот компанії налічує понад 200 суден. У складі флоту компанії є судна різних типів і розмірів, включаючи контейнеровози, судна для перевезення автомобілів і різноманітні спеціалізовані судна.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.