Категорія
Новини
Дата

Clubhouse запустить акселератор для творців контенту. Соцмережа обіцяє їм угоди з брендами або гарантовані $5000 протягом трьох місяців

Соцмережа Clubhouse запустить акселератор для творців контенту під назвою Clubhouse Creator First. Творцям обіцяють спонсорство брендів або гарантований дохід у розмірі $5000 протягом трьох місяців, пише TechCrunch.

У Forbes Ukraine також є twitter. Якщо вам зручно читати нас там — підписуйтесь за цим посиланням.

Ключові факти

  • Заявки на участь у програмі Creator First можуть подати всі бажаючі до 31 березня.
  • Завдяки акселератору учасники зможуть почати свої шоу. Для цього Clubhouse надасть творцям усе необхідне для початку роботи: якщо потрібно iPhone, AirPods або iRig, рекламну підтримку, допомогу з бронюванням гостей або няню.
  • Основне завдання Creator First – допомогти творцям отримувати гроші. Для цього Clubhouse зв'яже творця зі спонсором.
  • У разі якщо Clubhouse не зможе знайти спонсора для певного шоу, то соцмережа гарантує базовий дохід у розмірі $5000 на місяць упродовж трьох місяців.
  • Також Clubhouse пропонуватиме творцям зворотний зв'язок, зокрема думку про те, що працює, а що ні.
  • Коли учасники будуть готові до запуску власної кімнати в застосунку, Clubhouse підключить їх до креативних сервісів, щоб допомогти в розробці рекламних матеріалів для просування за межами соцмережі.  

Контекст

Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Її особливістю є те, що вона доступна лише після запрошення й наразі лише для власників iOS.

У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

Важливі цифри

Станом на 13 березня Clubhouse має 12 млн завантажень по всьому світу. Найбільшим ринком для соцмережі, як і раніше, залишаються США, на які припадає 3,1 млн завантажень.

На початку березня кількість користувачів з України у Clubhouse досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні