Категорія
Війна
Дата

Forbes Digital

Бренд як постріл. Fedoriv Agency розробили айдентику для бренду українського оборонпрому Zbroya. Як освоюють сучасний маркетинг інші гравці індустрії

6 хв читання

Зеленський, ЗБРОЯ, ZBROYA, Гвоздяр /надано пресслужбою Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України

Анна Гвоздяр — ідеолог створення єдиного бренду для української зброї. Виконавець — Fedoriv Agency. Фото надано пресслужбою Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

10:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 10:15

Українська зброя – ринок майже на $10 млрд. І креативні агенції вже стоять у черзі, щоб розробити бренди українським дронам, раціям, РЕБу, цілій галузі й окремим підрозділам. Хто заробляє на воєнному брендингу?

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні