Категорія
Війна
Дата

Forbes Digital

Бренд як постріл. Fedoriv Agency розробили айдентику для бренду українського оборонпрому Zbroya. Як освоюють сучасний маркетинг інші гравці індустрії

6 хв читання

Зеленський, ЗБРОЯ, ZBROYA, Гвоздяр /надано пресслужбою Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України

Анна Гвоздяр — ідеолог створення єдиного бренду для української зброї. Виконавець — Fedoriv Agency. Фото надано пресслужбою Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

10:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 10:15

Українська зброя – ринок майже на $10 млрд. І креативні агенції вже стоять у черзі, щоб розробити бренди українським дронам, раціям, РЕБу, цілій галузі й окремим підрозділам. Хто заробляє на воєнному брендингу?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні