Категорія
Головне
Дата

Forbes Україна – рік після старту

Рік тому, 30 березня 2020 року, Forbes оголосив, що новим видавцем Forbes Ukraine буде компанія «УЯВи!» (перші літери означають «Україна, Якій Вдалося»).

Місія Forbes — підтримувати зростання підприємницького класу в Україні через розповсюдження якісного контенту, що допомагає створювати та розвивати конкурентоспроможні компанії. 

За перший рік існування Forbes Ukraine видав вісім номерів (понад 1100 сторінок редакційних матеріалів українською та російською мовами), що містять 12 рейтингів/списків. Розповсюдження дев’ятого номера (квітень 2021), що його головною темою є нова економіка, почнеться 1 квітня. 

1 березня 2021 року запущено сайт www.forbes.ua, який створюється за концепцією щоденного журналу. Після зняття карантинних обмежень Forbes Україна розпочне серію подій, аби доповнити свою екосистему «журналістикою офлайн» — створенням якісного контенту в режимі реального часу та із залученням авдиторії. 

«Як і очікувалось, рік був важким в усіх сенсах і для світу, і для України, але є надія, що незабаром пандемію буде подолано, – вважає мажоритарний власник «УЯВи!» Артур Гранц. – Зі свого боку ми довели, що Forbes затребуваний в Україні, і бачимо, що проєкт має серйозні перспективи».

«Наша команда багато зробила і багато чого навчилась за цей рік, — каже головний редактор Володимир Федорин. — Наше завдання незмінне: бути корисними авдиторії та досягати цілей на межі можливого». 

Український Forbes висловлює щиру подяку читачам, авторам і партнерам за натхнення та підтримку. 

Створюємо Forbes для вас і разом з вами!

Про «УЯВи!» 

ТОВ «УЯВи!» — українська видавнича компанія, заснована Володимиром Федориним. Він був головним редактором Forbes Ukraine в 2010-2013 роках. Контрольна частка в компанії «УЯВи!» належить швейцарській Mimier Holding, власником якої є Артур Гранц.

Про Forbes

Визначальний голос підприємницького капіталізму – Forbes обстоює успіх через оспівування тих, хто його досяг, і тих, хто тільки став на цей шлях. Forbes — місце зустрічі та поширення ідей найвпливовіших лідерів та підприємців, які втілюють зміни, трансформують бізнес і роблять великий внесок у перетворення світу на краще. Бренд Forbes сьогодні досягає понад 120 мільйонів людей в усьому світі завдяки авторитетній журналістиці, фірмовим подіям «наживо», адаптованим маркетинговим програмам та 40 ліцензованим місцевим виданням у 70 країнах. Розширення бренда Forbes Media охоплюють ліцензійні угоди у сфері нерухомості, освіти та фінансових послуг.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків