Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Типова помилка – цифрувати хаос». Компанії зі списку «Чемпіони диджиталізації» від Forbes та KPMG інвестують мільйони в цифрові рішення. Як це роблять «Фармак», МХП, «Кернел» та Interpipe

5 хв читання

Помилки діджиталізації: досвід «Фармак», МХП, «Кернел» та Interpipe /ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

Деякі з українських компаній витрачають на цифрову трансформацію до 5% виторгу. На чому вони фокусуються? Фото ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

10:18 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 10:18

Компанії інвестують у диджиталізацію до 5% виторгу. Як не пустити мільйони на вітер? Інсайти від «Кернел», МХП, Interpipe та «Фармак».

Якщо водіїв найбільшої в Україні агрокомпанії «Кернел» зібрати в одне місто, за кількістю населення воно буде, як Канів, – майже 25 000 мешканців. Під час повномасштабного вторгнення вони стали однією з цілей для ворога.

Коли водії по 12 годин стояли в черзі до зернових терміналів на півдні, вони були легкою мішенню. Рішенням став застосунок з електронною чергою. «Водію тепер не треба перебувати безпосередньо на обʼєкті, – каже IT‐директор «Кернела» Андрій Піший. – Він підʼїжджає лише тоді, коли дійшла його черга».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні