У пʼятницю, 20 червня, креативна агенція Saatchi&Saatchi Ukraine здобула золото на фестивалі «Каннські леви». Першого золотого «лева» в історії України агенції принесла кампанія Minefield Honey: Harvesting Hope – вона перемогла в категорії «Гідна праця та економічне зростання», йдеться на сайті фестивалю.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти:
- Проєкт Minefield Honey: Harvesting Hope потрапив у три шортлисти цьогорічного фестивалю «Каннські леви». Напередодні, 19 червня, Saatchi&Saatchi Ukraine здобули бронзового «лева» за цю кампанію в категорії «Корпоративна мета і соціальна відповідальність». Minefield Honey: Harvesting Hope також потрапив у шортлист категорії «Титан».
- Мinefield Honey: Harvesting Hope – другий етап кампанії Minefield Honey («Мед мінних полів») від Saatchi & Saatchi Ukraine. Його мета – привернути увагу до розмінування українських територій.
- «Золото» на Cannes Lions 2025 – сьомий «лев» для Saatchi & Saatchi Ukraine за пʼять років. Загалом «Мед мінних полів» приніс близько 80 металевих нагород, без урахування шортлистів, за підрахунками агенції. У 2024-му ця кампанія зібрала найбільшу кількість нагород на фестивалях, за підрахунками Forbes Ukraine.
- За кількістю нагород «Мед мінних полів» – найуспішніший проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine, розповідав Forbes Ukraine 19 червня креативний директор агенції Сергій Білошицький. «Це точно найскладніший з усіх наших проєктів, – додав він. – У нього вкладена титанічна робота великої кількості людей, брендів і прихильників».
- Раніше, 17 червня, першу «бронзу» на фестивалі для України здобуло шоу «Холостяк» від Starlight Media.
Контекст
«Золото» на «Каннських левах» за проєкт Minefield Honey: Harvesting Hope – перша така нагорода в історії України, повідомляють гендиректор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник та міністр закордонних справ України Андрій Сибіга. У 2005 році золотого «лева» отримував засновник агенції «Кінограф» Віталій Кокошко, однак він здобув нагороду як режисер разом із білоруським рекламним агентством «Кринь». У лютому 2025-го Кокошко загинув на фронті.
«Мед мінних полів» стартував восени 2023 року, коли організатори зібрали першу партію меду. Для цього Kernel надав насіння медоносних трав і поля, які пілоти Dronarium підживили за допомогою дронів. Спілка пасічників України допомогла зібрати мед із вуликів, встановлених на безпечних територіях, а МЗС розповсюдило його серед дипломатів з усього світу. Цей етап приніс понад 175 млн показів і 517 віральних медійних заголовків, за даними Saatchi & Saatchi Ukraine.
Новий врожай зібрали у 2024-му. У проєкті змінили дизайн та упаковку продукту, долучилися партнери в Україні, Німеччині та США. Вони реалізують «Мед мінних полів» і роблять власні лімітовані серії продуктів із його доданням.
Кошти з продажу меду йдуть на забезпечення спеціалістів обладнанням для розмінування полів постраждалих фермерів. У 2022 році в Україні було заміновано понад 139 000 кв. м, або 30% території, за даними МВС України. Наприкінці 2024-го – початку 2025 року площа замінованих полів сягнула 8 млн га, з яких 6 млн га розміщені на окупованих територіях, за даними Saatchi & Saatchi Ukraine. Через заміновані поля економіка зазнає збитків в обсязі $11,2 млрд щороку, йдеться у пресрелізі агенції.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.