Категорія
Новини
Дата

Агрохолдинг «Астарта» буде продавати цукор і молочку під власним брендом

1 хв читання

Один з найбільших агрохолдингів України «Астарта» планує вийти в ритейл із цукром та молочною продукцією під власною торговою маркою. Про це розповів в інтерв’ю Forbes засновник та СЕО компанії Віктор Іванчик.

📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку

Ключові факти

  • Спочатку на ринку В2С «Астарта» планує продавати цукор, проте це буде невеликий відсоток від виробництва. «У поточному році – тисячі тонн, в наступних – десятки тисяч тонн», – каже Віктор Іванчик. На рік компанія виробляє до 400 000 тонн цукру.
  • Після цукру на полицях магазинів з’явиться молоко. «Астарта» – найбільший промисловий виробник молочної сировини в Україні. З неї виготовляють молочку бренди «Люстдорф», Danone, «Яготинське», «Молокія», «Канів», «Галичина». 
  • Для того, щоб продавати молочку під своїм брендом, все є, потрібен тільки час, зазначає засновник «Астарти». 

Контекст

Торік «Астарта» отримала рекордний виторг – €619 млн, який на 21% перевищив показник 2022-го. Експортна виручка компанії склала 53% і перевищила довоєнний показник 2021 року, який був на рівні 44%. Агрохолдинг Віктора Іванчика – найбільший у країні виробник молока та у першій трійці виробників цукру.

Компанія продовжує інвестувати в Україні. З 2021 по 2023 рік «Астарта» збільшила вкладення у чотири рази, до майже 1,7 млрд грн. Цьогоріч компанія інвестує у виробництво соєвого протеїнового концентрату, складську логістику, виробництво електрики з біогазу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд