Один з найбільших агрохолдингів України «Астарта» планує вийти в ритейл із цукром та молочною продукцією під власною торговою маркою. Про це розповів в інтерв’ю Forbes засновник та СЕО компанії Віктор Іванчик.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Спочатку на ринку В2С «Астарта» планує продавати цукор, проте це буде невеликий відсоток від виробництва. «У поточному році – тисячі тонн, в наступних – десятки тисяч тонн», – каже Віктор Іванчик. На рік компанія виробляє до 400 000 тонн цукру.
- Після цукру на полицях магазинів з’явиться молоко. «Астарта» – найбільший промисловий виробник молочної сировини в Україні. З неї виготовляють молочку бренди «Люстдорф», Danone, «Яготинське», «Молокія», «Канів», «Галичина».
- Для того, щоб продавати молочку під своїм брендом, все є, потрібен тільки час, зазначає засновник «Астарти».
Контекст
Торік «Астарта» отримала рекордний виторг – €619 млн, який на 21% перевищив показник 2022-го. Експортна виручка компанії склала 53% і перевищила довоєнний показник 2021 року, який був на рівні 44%. Агрохолдинг Віктора Іванчика – найбільший у країні виробник молока та у першій трійці виробників цукру.
Компанія продовжує інвестувати в Україні. З 2021 по 2023 рік «Астарта» збільшила вкладення у чотири рази, до майже 1,7 млрд грн. Цьогоріч компанія інвестує у виробництво соєвого протеїнового концентрату, складську логістику, виробництво електрики з біогазу.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.