CUB3 розробляє платформу, що допомагає бізнесам робити програми лояльності для клієнтів із цифровими нагородами
Ключові факти
- Web3-стартап CUB3 зі штаб-квартирою в Лос-Анджелесі залучив $6,5 млн у раунді серії А.
- Очолили раунд американський BITKRAFT Ventures та британський Fabric Ventures. Серед інвесторів – заснований Сергієм Токаревим український венчурний фонд Roosh Ventures, повідомила Forbes команда фонду.
- Раніше CUB3 уже отримав на розробку своєї платформи для створення програм лояльності $8,5 млн, свідчать дані Pitchbook.
Контекст
У 2022-му український Roosh Ventures – венчурний фонд технологічної компанії Roosh – інвестував у 19 компаній і подвоїв портфель. Разом із CUB3 у ньому 38 стартапів, переважно з Європи та США. Також за підсумками року фонд здійснив перший екзит. Суму та назву компанії фонд не розголошує. За даними Crunchbase, Roosh Ventures вийшов із нью-йоркського AI-стартапу Alter, що створює віртуальні аватари. Український фонд взяв участь у посівному раунді Alter у жовтні 2021 року.
CUB3 – заснований у 2021 році американський Web3-стартап. Засновники – Мадді Бхатт та Джейсон Остро. Продукт CUB3 – платформа для побудови програм клієнтської лояльності за допомогою геймифікації.
Вона дає можливість компаніям чи брендам розподіляти цифрові нагороди за певні дії у реальному світі, наприклад, нараховувати бонусні бали за відгуки в соцмережах чи запощене фото у фірмовому мерчі. Обміняти бали можна на справжні призи і збільшити залученість аудиторії. «Ми спостерігаємо залученість на рівні до 50% у кампаніях, де хорошим показником вважається 5%», – каже Мадді Бхатт.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.