CUB3 розробляє платформу, що допомагає бізнесам робити програми лояльності для клієнтів із цифровими нагородами
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Web3-стартап CUB3 зі штаб-квартирою в Лос-Анджелесі залучив $6,5 млн у раунді серії А.
- Очолили раунд американський BITKRAFT Ventures та британський Fabric Ventures. Серед інвесторів – заснований Сергієм Токаревим український венчурний фонд Roosh Ventures, повідомила Forbes команда фонду.
- Раніше CUB3 уже отримав на розробку своєї платформи для створення програм лояльності $8,5 млн, свідчать дані Pitchbook.
Контекст
У 2022-му український Roosh Ventures – венчурний фонд технологічної компанії Roosh – інвестував у 19 компаній і подвоїв портфель. Разом із CUB3 у ньому 38 стартапів, переважно з Європи та США. Також за підсумками року фонд здійснив перший екзит. Суму та назву компанії фонд не розголошує. За даними Crunchbase, Roosh Ventures вийшов із нью-йоркського AI-стартапу Alter, що створює віртуальні аватари. Український фонд взяв участь у посівному раунді Alter у жовтні 2021 року.
CUB3 – заснований у 2021 році американський Web3-стартап. Засновники – Мадді Бхатт та Джейсон Остро. Продукт CUB3 – платформа для побудови програм клієнтської лояльності за допомогою геймифікації.
Вона дає можливість компаніям чи брендам розподіляти цифрові нагороди за певні дії у реальному світі, наприклад, нараховувати бонусні бали за відгуки в соцмережах чи запощене фото у фірмовому мерчі. Обміняти бали можна на справжні призи і збільшити залученість аудиторії. «Ми спостерігаємо залученість на рівні до 50% у кампаніях, де хорошим показником вважається 5%», – каже Мадді Бхатт.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.