Kalush Orchestra зняв у кліпі на пісню «Щедрий вечір» американського актора Арнольда Шварценеггера, повідомив гурт в Instagram. Відео знімали під час туру музикантів у США.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Раніше на цих вулицях бігали в грі GTA – San Andreas, а тепер зробили там нашу інтерпретацію «Щедрівки». Плюс завітали до Арнольда Шварценеггера в гості», – йдеться у повідомленні.
- Музиканти Kalush Orchestra нагадують, що були у США в турі, саме тоді і зняли це відео на одну з пісень. Трек випустили ще торік, а відео презентували, щойно змонтували.
- На початку відео Шварценеггер звернувся до українського народу. «Особливо зараз, у цей дуже важкий час. Кожен може мати мрію. І кожен може перевтілити її в реальність, – каже він, а наприкінці кліпу українською додає: – Щедрий вечір».
- У жовтні минулого року, під час туру Північною Америкою, гурт оприлюднив фото зі Шварценеггером.
Контекст
У травні гурт Kalush Orchestra з піснею Stefania посів перше місце на 66-му конкурсі «Євробачення».
Виступ гурту став потужною зброєю інформаційної війни: після заклику музикантів зі сцени врятувати захисників Маріуполя європейці почали гуглити слова «Маріуполь» та «Азовсталь». Це не єдиний ефект, який мав виступ. Продажі знаменитої рожевої панами соліста гурту Олега Псюка зросли майже на 65%.
Після перемоги на «Євробаченні» гурт Kalush Orchestra своїми концертами, благодійними зборами та аукціонами зібрав на підтримку України 54 млн грн.
На початку літа Kalush Orchestra поїхали в тур Європою, щоб збирати донати на підтримку України. Серед відвіданих країн – Польща, Іспанія, Італія, Німеччина, Франція. Європейських глядачів закликали донатити для ініціативи «Збережіть українську культуру», створеної за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики.
Гурт також акумулював кошти на потреби Збройних сил України. Їх зібрали наприкінці травня під час аукціону, де розіграли переможний кубок з «Євробачення» та рожеву панаму лідера гурту й учасника списку Forbes «30 до 30» Олега Псюка. Тоді за кубок вдалось отримати $900 000 від криптокомʼюніті WhiteBIT. За панаму змагалася 31 000 людей, завдяки донатам зібрали понад 11 млн грн.
Напередодні Дня Незалежності, 23 серпня, Kalush Orchestra оголосили 24-годинний збір коштів по 24 гривні на реабілітацію захисників Маріуполя. Вдалося зібрати 5 млн грн. Для продовження благодійного збору гурт поїхав у перший великий концертний тур США та Канадою.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.