Після перемоги на Євробаченні гурт Kalush Orchestra своїми концертами, благодійними зборами та аукціонами зібрав на підтримку України 54 млн гривень, повідомляють у пресслужбі гурту. До цієї суми не входять кошти зі спільних концертів з іншими артистами.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- На початку літа переможці Євробачення-2022 Kalush Orchestra поїхали в тур Європою, щоб збирати донати на підтримку України. Серед відвіданих країн – Польща, Іспанія, Італія, Німеччина, Франція. Європейських глядачів закликали донатити для ініціативи «Збережіть українську культуру», створеної за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики.
- Гурт також акумулював кошти на потреби Збройних сил України. Їх зібрали наприкінці травня під час аукціону, де розіграли переможний кубок з Євробачення та рожеву панаму лідера гурту й учасника списку Forbes «30 до 30» Олега Псюка. Тоді за кубок вдалось отримати $900 000 від крипто-комʼюніті WhiteBIT. За панаму змагалася 31 тисяча людей, завдяки донатам зібрали понад 11 млн грн.
- Напередодні Дня Незалежності, 23 серпня, Kalush Orchestra оголосив 24-годинний збір коштів по 24 гривні на реабілітацію захисників Маріуполя. Вдалося зібрати 5 млн грн.
- Для продовження благодійного збору гурт їде в перший великий концертний тур США та Канадою.
Контекст
У травні гурт Kalush Orchestra з піснею Stefania посів перше місце на 66-му конкурсі «Євробачення».
Виступ гурту став потужною зброєю інформаційної війни: після заклику музикантів зі сцени врятувати захисників Маріуполя європейці почали гуглити слова «Маріуполь» та «Азовсталь». Це не єдиний ефект, який мав виступ. Продажі знаменитої рожевої панами соліста гурту Олега Псюка зросли майже на 65%.
Лейбл Sony Music Entertainment, з яким співпрацює гурт Kalush Orchestra, весь свій прибуток від прослуховувань на стримінгах пісні Stefania передає на благодійність.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.