Категорія
Головне
Дата

Facebook тестує кардинальні зміни в Instagram. Хоче зробити соцмережу більш схожою на TikTok

Глава Instagram Адам Моссера оголосив, що соціальна мережа планує показувати користувачам рекомендовані відео в повноекранному режимі в стрічці новин. Зміни почнуть відбуватися найближчими місяцями, пише CNBC.

Ключові факти

  • Також Instagram буде показувати користувачам повноекранні відео з акаунтів, на які вони ще не підписані.
  • До змін Instagram підштовхнула конкуренція з TikTok та YouTube, зазначив Моссера.
  • Конкуренцію з TikTok Instagram уже зробив своїм пріоритетом, запустивши Reels у серпні 2020 року. Reels – це функція коротких відео, яка дає змогу користувачам створювати контент із накладанням звуку й ефектів доповненої реальності, так само, як у TikTok.
  • Також Instagram тестує нову функцію, яка має певну схожість із Super Follows у Twitter, пише The Verge. Функція дає змогу творцям публікувати ексклюзивний контент у своїх історіях, який доступний тільки підписникам.
  • Натомість TikTok пішла далі і надала можливість публікувати відео тривалістю до трьох хвилин, що перевищує існуюче обмеження в одну хвилину, пише The Verge. Новація покликана дати творцям більше гнучкості під час зйомки.

Головна цитата

«Ми більше не застосунок для обміну фотографіями», – сказав Моссера.

Контекст

Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live. Він дає можливість творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.

Після того, як популярність набрав сервіс аудіочатів Clubhouse, Facebook у квітні анонсувала набір нових аудіопродуктів. Серед обіцяного – аудіокімнати Live Audio Rooms, які було запущено наприкінці червня. Також компанія оголосила про створення функції під назвою Soundbites, яка транслюватиметься в стрічці новин. Цей інструмент дасть змогу створювати короткі звукові записи, які користувачі зможуть публікувати у себе на стіні. Крім того, Facebook пообіцяла запустити можливість монетизації. Спочатку користувачі зможуть відправляти пожертвування, а потім соцмережа введе плату за доступ до кімнати через купівлю або підписку.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків