Категорія
Новини
Дата

Facebook тестує кардинальні зміни в Instagram. Хоче зробити соцмережу більш схожою на TikTok

1 хв читання

Глава Instagram Адам Моссера оголосив, що соціальна мережа планує показувати користувачам рекомендовані відео в повноекранному режимі в стрічці новин. Зміни почнуть відбуватися найближчими місяцями, пише CNBC.

Ключові факти

  • Також Instagram буде показувати користувачам повноекранні відео з акаунтів, на які вони ще не підписані.
  • До змін Instagram підштовхнула конкуренція з TikTok та YouTube, зазначив Моссера.
  • Конкуренцію з TikTok Instagram уже зробив своїм пріоритетом, запустивши Reels у серпні 2020 року. Reels – це функція коротких відео, яка дає змогу користувачам створювати контент із накладанням звуку й ефектів доповненої реальності, так само, як у TikTok.
  • Також Instagram тестує нову функцію, яка має певну схожість із Super Follows у Twitter, пише The Verge. Функція дає змогу творцям публікувати ексклюзивний контент у своїх історіях, який доступний тільки підписникам.
  • Натомість TikTok пішла далі і надала можливість публікувати відео тривалістю до трьох хвилин, що перевищує існуюче обмеження в одну хвилину, пише The Verge. Новація покликана дати творцям більше гнучкості під час зйомки.

Головна цитата

«Ми більше не застосунок для обміну фотографіями», – сказав Моссера.

Контекст

Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live. Він дає можливість творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.

Після того, як популярність набрав сервіс аудіочатів Clubhouse, Facebook у квітні анонсувала набір нових аудіопродуктів. Серед обіцяного – аудіокімнати Live Audio Rooms, які було запущено наприкінці червня. Також компанія оголосила про створення функції під назвою Soundbites, яка транслюватиметься в стрічці новин. Цей інструмент дасть змогу створювати короткі звукові записи, які користувачі зможуть публікувати у себе на стіні. Крім того, Facebook пообіцяла запустити можливість монетизації. Спочатку користувачі зможуть відправляти пожертвування, а потім соцмережа введе плату за доступ до кімнати через купівлю або підписку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні