Категорія
Новини
Дата

Група Renault третій рік поспіль продає менше автомобілів. Помʼякшити падіння в 2021-му допомогла спортивна модель

Світові продажі групи Renault у 2021 році знизилися третій рік поспіль, зокрема через проблеми з постачанням напівпровідників. Помʼякшити загальне падіння допомогли показники преміальних моделей, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Продажі легкових та малотоннажних автомобілів групи Renault за минулий рік знизилися на 4,5% до 2,69 млн.
  • Марка Renault скоротила продажі на 5,3%, але зростання показали недорогі марки Dacia (+3,1%) і Lada (+0,3%). Продажі спортивної моделі Alpine підскочили на 74%.
  • На пʼяти основних ринках збуту – Франції, Німеччині, Іспанії, Італії та Великобританії – частка продажів роздрібним клієнтам склала 58%, що на 6 пунктів вище, ніж у докоповідному 2019 році.

Контекст

Дефіцит мікрочипів, який виник на початку 2021 року через пандемію, завдав удару по виробництву нових автомобілів. Глобальна криза зачепила більшість автогігантів. Вони змушені зменшувати потужності виробництва і затримувати доставку автомобілів клієнтам. За 2021 рік заводи групи Volkswagen, в яку входить Porsche, простоювали сумарно понад 70 днів. За прогнозами консалтингової компанії AlixPartners, в 2021 році дефіцит мікросхем обійдеться світовому автопрому в $210 млрд.

Groupe Renault – виробляє кілька марок автомобілів та має комерційні об'єкти в 134 країнах світу, 36 виробничих майданчиків, понад 12 700 точок продажу. До складу продукції групи входить пʼять марок: Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA. В Україні група займає перше місце за продажами нових авто.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні