Світові продажі групи Renault у 2021 році знизилися третій рік поспіль, зокрема через проблеми з постачанням напівпровідників. Помʼякшити загальне падіння допомогли показники преміальних моделей, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Продажі легкових та малотоннажних автомобілів групи Renault за минулий рік знизилися на 4,5% до 2,69 млн.
- Марка Renault скоротила продажі на 5,3%, але зростання показали недорогі марки Dacia (+3,1%) і Lada (+0,3%). Продажі спортивної моделі Alpine підскочили на 74%.
- На пʼяти основних ринках збуту – Франції, Німеччині, Іспанії, Італії та Великобританії – частка продажів роздрібним клієнтам склала 58%, що на 6 пунктів вище, ніж у докоповідному 2019 році.
Контекст
Дефіцит мікрочипів, який виник на початку 2021 року через пандемію, завдав удару по виробництву нових автомобілів. Глобальна криза зачепила більшість автогігантів. Вони змушені зменшувати потужності виробництва і затримувати доставку автомобілів клієнтам. За 2021 рік заводи групи Volkswagen, в яку входить Porsche, простоювали сумарно понад 70 днів. За прогнозами консалтингової компанії AlixPartners, в 2021 році дефіцит мікросхем обійдеться світовому автопрому в $210 млрд.
Groupe Renault – виробляє кілька марок автомобілів та має комерційні об'єкти в 134 країнах світу, 36 виробничих майданчиків, понад 12 700 точок продажу. До складу продукції групи входить пʼять марок: Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA. В Україні група займає перше місце за продажами нових авто.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.