Netflix продовжує зміцнювати лідерство серед конкурентів. Стрімінговий сервіс 19 жовтня показав хороші фінансові результати за третій квартал: зростання числа передплатників і доходів перевершили очікування завдяки популярності нового контенту
Ключові факти
- Незважаючи на те, що квартальна виручка Netflix $7,84 млрд загалом відповідала прогнозам компанії, показник прибутку на акцію перевершив очікування – $3,19 замість $2,56 на акцію.
- Після публікації звіту акції Netflix, які торгувалися в основному без змін протягом дня, підскочили на 2%.
- Netflix збільшила загальне число передплатників з 209 млн у минулому кварталі до 213,6 млн, чим перевершила очікування інвесторів, особливо після невдалого для компанії початку року.
- Загалом Netflix значно випереджає інших великих американських конкурентів у сфері стрімінгу, таких як Disney + (116 млн передплатників) і HBO Max (67,5 млн).
- Більшість аналітиків з Волл-стріт налаштовані оптимістично і вважають, що до кінця року Netflix продовжить покращувати фінансові результати через світовий успіх південнокорейського серіалу «Гра в кальмара», який стартував у третьому кварталі.
- Раніше цього року Netflix заявляла, що планує витратити на контент колосальні $17 млрд. Це помітне збільшення проти з $11,8 млрд у 2020 році і $13,9 млрд у 2019 році. Згідно з повідомленням Bank of America, велика частина цих витрат піде на оригінальний контент, що має допомогти Netflix «повернутися до стійкого зростання» і стимулювати зростання передплатників у четвертому кварталі.
- $900 млн – саме стільки за прогнозами компанії принесе серіал «Гра в кальмара». Виробництво обійшлося всього в $21,4 млн, пише Bloomberg.
Контекст
Ще до публікації звіту 19 жовтня аналітик Credit Suisse Дуглас Мітчельсон сказав, що невиконання Netflix планів щодо прибутку на третій квартал навіть не обговорюється. «Якщо «Гра в кальмара» і може бути хоч якимось індикатором, то контент як і раніше грає ключову роль».
Forbes оцінює статки генерального директора Netflix Ріда Гастінгса, що здійснив революцію у світі розваг після заснування Netflix в 1995 році, в $6 млрд. Його власний капітал майже подвоївся за останні два роки, оскільки зростання Netflix і зростання числа передплатників під час пандемії зміцнили перевагу компанії у війні за лідерство серед стрімінгових платформ.
Надії на хороший прибуток в третьому кварталі були високими після повільного початку зростання числа передплатників у 2021 році. За першу половину року акції виросли всього на 1%, але в останні місяці акції торгувалися добре, одначе в третьому кварталі вони зросли приблизно на 20%.
Хоча деякі експерти і очікували на відновлення у другій половині року завдяки поверненню популярних шоу і нового оригінального контенту – такого, як «Гра в кальмара», – воно відбулося швидше, ніж очікувалося, і зростання акцій тому підтвердження, говорить аналітик JPMorgan Дуг Анмут.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.