Онлайн-платформа для створення ігор Roblox у першому кварталі 2021 року збільшила дохід на 140%. Це перший фінзвіт компанії після того, як у березні вона стала публічною, пише CNBC.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Дохід Roblox в січні–березні зріс на 140% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до $387 млн.
- Чистий збиток компанії за квартал склав $134,2 млн, або $0,46 на акцію.
- Число щоденних активних користувачів програми зросло до 42,1 млн, що на 79% більше, ніж минулого року.
- Користувачі провели на платформі 9,7 млрд годин, що на 98% більше, ніж у березні 2021 року. Це призвело до збільшення замовлень – $652,3 млн, що на 161% більше, ніж 2020-го.
- Середня сума замовлень на одного активного користувача за квартал склала $15,48, що на 46% більше, ніж за аналогічний період торік.
Контекст
Упродовж багатьох років Roblox завойовувала популярність серед молодшої аудиторії. Ажіотаж щодо Roblox посилився інтересом до відеоігор, який спровокувала пандемія COVID-19.
Це призвело до успішного дебюту на фондовому ринку в березні. У перший день торгів Roblox оцінено в $45 млрд. За рік до цього компанію оцінювали в $4 млрд
На платформі користувачі можуть віртуально спілкуватися, переміщатися тематичними парками, відвідувати концерти та гратися. 2020 року кількість активних користувачів Roblox порівняно з показниками 2019-го підскочила на 85%, до 32,6 млн, пише CNBC. Однак Roblox збиткова. Чистий збиток компанії виріс до $253 млн минулого року порівняно із $71 млн попереднього. Водночас дохід 2020-го збільшився на 82%, до $924 млн.
Довідка
Roblox було засновано 2004 року інженерами Девідом Башуцкі та Еріком Касселем. Гру було запущено 2006 року. Вона є онлайн-всесвітом, у якому гравці можуть взаємодіяти та вибирати з-понад 20 млн унікальних ігор. Також вони можуть використовувати своїх персонажів, щоб досліджувати тропічні джунглі, або завести домашніх тварин. Гравці платять за преміум-членство, а також за предмети й одяг для своїх персонажів за допомогою цифрової валюти під назвою Robux (100 одиниць за $1). У Roblox кожен може створити свою гру й цифрові аксесуари. Розробники ігор поділяють прибуток 50 на 50 із компанією.
Важливі цифри
2020 року понад 1250 розробників заробили не менше ніж $10 000 на віртуальних продажах своїх ігор. Загалом торік компанія виплатила розробникам $328,7 млн, що майже на 200% більше, ніж 2019-го.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.