Фото: Facebook/Xiaomi
Категорія
Новини
Дата

Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль (фото)

1 хв читання

Фото: Facebook/Xiaomi

Китайський виробник смартфонів Xiaomi представив свій перший електромобіль SU7 і оголосив про плани увійти до пʼятірки найбільших автовиробників світу, пише Reuters.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Під час презентації генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив про великі амбіції компанії, які включають створення «автомобіля мрії, порівнянного з Porsche і Tesla».
  • «Старанно працюючи протягом наступних 15–20 років, ми станемо одним із пʼяти найбільших автовиробників світу, прагнучи підняти автомобільну промисловість Китаю в цілому», – сказав Лей на заході.
  • Автомобілі під брендом Xiaomi будуть вироблятися підрозділом державного автовиробника BAIC Group на пекінському заводі річною потужністю 200 000 автомобілів.
Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль (фото) /Фото 1

Фото: Facebook/Xiaomi

Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль (фото) /Фото 2

Фото: Facebook/Xiaomi

Китайська Xiaomi представила свій перший електромобіль (фото) /Фото 3

Фото: Facebook/Xiaomi

Попередній слайд
Наступний слайд
  • SU7 випускатиметься у двох версіях: одна із запасом ходу до 668 км на одній зарядці, а інша – до 800 км. Для порівняння, Tesla Model S має запас ходу до 650 км.
  • Ціни на авто поки що не оголошені. Лей сказав, що вартість «справді буде трохи високою, але всі визнають її виправданою».

Контекст

Xiaomi володіє третім за величиною у світі брендом смартфонів за обсягами постачання. Компанія планує використовувати тисячі своїх магазинів як виставкові зали для своїх електромобілів.

Автомобіль Xiaomi дебютує в той час, коли найбільший у світі авторинок бореться з перенасиченням потужностей та уповільненням попиту, що спровокувало жорстоку цінову війну. Як і кілька інших технологічних компаній, Xiaomi прагне вийти за межі свого основного бізнесу та зайнятися електромобілями – план, який вона вперше окреслила у 2021 році.

Компанія пообіцяла інвестувати $10 млрд в автомобілі протягом десяти років і є одним із небагатьох нових гравців на китайському ринку електромобілів, оскільки влада не хоче збільшувати надлишок пропозиції.

У серпні Xiaomi отримала схвалення держоргану Китаю на виробництво електромобілів. Це знаменує собою важливий крок на шляху до мети компанії почати виробництво автомобілів наступного року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні