Категорія
Новини
Дата

LG іде з ринку смартфонів. Компанія зосередиться на компонентах для електромобілів, розумних будинках та розвитку штучного інтелекту

Південнокорейська компанія LG заявила про закриття збиткового бізнесу з виробництва мобільних телефонів. Вона планує зосередитися на виробництві компонентів для електромобілів, розумних будинках, робототехніці, розвитку штучного інтелекту і рішень для бізнесу.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Остаточно підрозділ мобільних телефонів закриють до 31 липня.
  • Раніше випущені телефони LG і надалі будуть доступні для продажу.
  • Компанія надаватиме сервісну підтримку та оновлення програмного забезпечення для існуючих телефонів протягом певного періоду, що залежатиме від регіону.
  • LG продовжить використовувати свій досвід у виробництві мобільних пристроїв і розробляти технології, пов’язані з мобільністю. Наприклад 6G, аби сприяти подальшому підвищенню конкурентоспроможності в інших сферах бізнесу.
  • LG протягом декількох місяців намагалася продати мобільний бізнес. Однак не досягла згоди з потенційними покупцями, пише The Korea Times.

Важливі цифри

За майже шість років підрозділ смартфонів LG отримав близько $4,5 млрд збитків, пише BBC.

Контекст

За даними IDC, 2020 року найбільшу долю ринку смартфонів отримала Apple (23,4%), на другому місці Samsung (17%), на третьому – Xiaomi (11,6%), на четвертому – PPO (9%), на п’ятому – Huawei (8,6%).

Глобальна частка LG становить близько 2%. У той же час LG, як і раніше, посідає третє місце за популярністю в Північній Америці. Найуспішнішим для компанії був 2013 рік, коли LG стала третім за величиною виробником смартфонів у світі після Samsung та Apple.

Однак програмні й апаратні збої в поєднанні з повільнішими оновленнями програмного забезпечення призвели до падіння бренду, зазначає Reuters. Аналітики також критикують компанію за недостатню маркетингову активність порівняно з китайськими конкурентами.

Нині смартфонний бізнес є найменшим із п’яти підрозділів LG, на який припадає лише 7,4% доходу.

Значно кращі справи в бізнесу з побутової електроніки, особливо з телевізорами. LG – другий за продажем у світі телевізійний бренд після Samsung. Торік LG заснувала спільне підприємство з автомобільним постачальником Magna International, яке вироблятиме компоненти для електромобілів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні