Категорія
Новини
Дата

LG іде з ринку смартфонів. Компанія зосередиться на компонентах для електромобілів, розумних будинках та розвитку штучного інтелекту

1 хв читання

Південнокорейська компанія LG заявила про закриття збиткового бізнесу з виробництва мобільних телефонів. Вона планує зосередитися на виробництві компонентів для електромобілів, розумних будинках, робототехніці, розвитку штучного інтелекту і рішень для бізнесу.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Остаточно підрозділ мобільних телефонів закриють до 31 липня.
  • Раніше випущені телефони LG і надалі будуть доступні для продажу.
  • Компанія надаватиме сервісну підтримку та оновлення програмного забезпечення для існуючих телефонів протягом певного періоду, що залежатиме від регіону.
  • LG продовжить використовувати свій досвід у виробництві мобільних пристроїв і розробляти технології, пов’язані з мобільністю. Наприклад 6G, аби сприяти подальшому підвищенню конкурентоспроможності в інших сферах бізнесу.
  • LG протягом декількох місяців намагалася продати мобільний бізнес. Однак не досягла згоди з потенційними покупцями, пише The Korea Times.

Важливі цифри

За майже шість років підрозділ смартфонів LG отримав близько $4,5 млрд збитків, пише BBC.

Контекст

За даними IDC, 2020 року найбільшу долю ринку смартфонів отримала Apple (23,4%), на другому місці Samsung (17%), на третьому – Xiaomi (11,6%), на четвертому – PPO (9%), на п’ятому – Huawei (8,6%).

Глобальна частка LG становить близько 2%. У той же час LG, як і раніше, посідає третє місце за популярністю в Північній Америці. Найуспішнішим для компанії був 2013 рік, коли LG стала третім за величиною виробником смартфонів у світі після Samsung та Apple.

Однак програмні й апаратні збої в поєднанні з повільнішими оновленнями програмного забезпечення призвели до падіння бренду, зазначає Reuters. Аналітики також критикують компанію за недостатню маркетингову активність порівняно з китайськими конкурентами.

Нині смартфонний бізнес є найменшим із п’яти підрозділів LG, на який припадає лише 7,4% доходу.

Значно кращі справи в бізнесу з побутової електроніки, особливо з телевізорами. LG – другий за продажем у світі телевізійний бренд після Samsung. Торік LG заснувала спільне підприємство з автомобільним постачальником Magna International, яке вироблятиме компоненти для електромобілів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд