Компанія Meta Platforms запроваджує нову політику, яка змусить рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту або інших цифрових методів у створенні політичної або соціальної реклами у Facebook та Instagram. Ця політика набуде чинності з 2024 року й стане обов’язковою для всіх країн, йдеться у блозі Meta.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Meta хоче знати чи створюють рекламодавці в цифровому вигляді неіснуючу людину, яка виглядає як реальна або показують нереальні події.
- Нова політика не вимагатиме розкриття інформації, якщо цифровий контент є «несуттєвим для заяви, твердження або питання, порушеного в рекламі». Це може стосуватися зміни розміру, обрізання, корекції кольору або підвищення різкості зображення.
Контекст
Як зазначає Reuters, оновлення політики зʼявилися через місяць після заяви гендиректора Meta Марка Цукерберга про розширення доступу рекламодавців до рекламних інструментів зі штучним інтелектом, які можуть миттєво створювати фони, коригувати зображення та варіювати рекламні тексти.
Минулого тижня Alphabet – материнська компанія Google – оголосила запуск аналогічних інструментів генерації реклами на основі ШІ. Компанія заявила, що планує тримати політику подалі від своїх продуктів, заблокувавши список «політичних ключових слів», які не можна використовувати як підказки.
Наприкінці жовтня Meta оголосила, що запускає для користувачів Facebook та Instagram в ЄС, Європейській економічній зоні та Швейцарії платну можливість перегляду цих соціальних мереж без реклами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.