Категорія
Новини
Дата

Nestlé інвестувала 900 млн грн у свої фабрики в Україні у 2024 році та наростила експорт на 76%

1 хв читання

Виробництво Nestlé в Україні /пресслужба Nestlé Україна

Виробництво Nestlé в Україні Фото пресслужба Nestlé Україна

Компанія Nestlé в Україні у 2024 році інвестувала у три свої фабрики понад 900 млн грн, що підвищило ефективність виробництва. Про це повідомляє пресслужба Nestlé в Україні.

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ключові факти

  • Компанія інвестувала у безпеку працівників, автоматизацію та цифровізацію виробничих процесів, навчання і розвиток працівників. 
  • Завдяки інвестиціям Nestlé в Україні у 2024 році наростила обʼєм експорту на 76% порівняно з 2023-м, а в гривневому еквіваленті – на 128%. Компанія експортує у 28 країн.
  • У 2025 році компанія планує відкрити нову фабрику у Смолигові на Волині, яка зараз перебуває на фінальному етапі будівництва. 80% продукції, виготовленої на цій фабриці, експортуватиметься у країни ЄС, зазначають у компанії. 
  • Ринок FMCG в Україні у 2024-му зріс на трохи менше, ніж 10%, в тому числі за рахунок об`ємів, каже генеральний директор Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі. «Наші обсяги зросли у межах 7-8%», – додає він.

Контекст

Компанія Nestlé має намір інвестувати сукупно 9,5 млрд грн у 2025 році у свою комерційну діяльність в Україні. Для просування споживчих товарів в українських торговельних мережах планується витратити 8 млрд грн. Додатково, близько 1,5 млрд грн, Nestlé інвестує у покращення стану заводів компанії.

Компанія вже на шість місяців затримується з відкриттям нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, зазначав Алессандро Дзанеллі. Однак компанія все одно планує запустити його у березні 2025 року, додавав він. 

Nestlé прогнозує дефіцит електроенергії влітку, що змусить покупців скоригувати поведінку закупівель, зокрема зменшити обсяги придбаного товару за один раз. Через інфляцію в Україні близько 55% покупок відбувається за акційними цінами, казав Дзанеллі. Відповідно, ритейлери для генерування потоку відвідувачів спонукають виробників проводити більше рекламних кампаній, зазначав він.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні