Стрімінговий сервіс Netflix планує підвищити ціни для підписників після завершення страйку акторів, пише The Wall Street Journal. Це зробить більш привабливою опцію підписки з рекламою, впровадженню якої Netflix опирався протягом років.
Ключові факти
- Сервіс розглядає підвищення цін на кількох ринках у всьому світі, але ймовірно почне підвищувати ціни з США та Канади. Видання не повідомляє, коли точно компанія підвищить вартість підписки та коли відбудуться ці зміни.
- За останній рік вартість підписки без реклами в основних стрімінгових сервісів зросла приблизно на 25%, оскільки сервіси намагаються вийти на прибутковість і спонукають клієнтів, які орієнтуються на ціну, переходити на рекламну версію підписки.
- Нещодавня хвиля підвищення цін сталася після того, як розважальні компанії втратили мільярди доларів, витрачаючи значні кошти на контент, водночас зберігаючи низькі ціни на свої послуги в гонитві за швидким зростанням.
- Великі стрімінгові платформи намагаються залучати підписників за допомогою спортивних трансляцій. Зокрема співрозмовники WSJ зазначають, що Disney+ обговорює запуск нової спортивної підписки за межами США, Warner Bros. Discovery планує додати спортивні трансляції до свого сервісу Max, а Apple TV+ пропонує сезонну підписку на американську футбольну лігу – MLS.
Контекст
Американська гільдія акторів (SAG-AFTRA) оголосила про забастовку 13 липня 2023 року, майже через два місяці після того, як аналогічний страйк оголосила Гільдія сценаристів. Обидві Гільдії вимагали підвищення ставок і роялті, а також захисту їхньої роботи від використання ШІ.
Серед вимог акторів було в тому числі й збільшення роялті від переглядів на стрімінгових платформах.
Наразі тривають переговори між профспілкою акторів SAG-AFTRA та Альянсом виробників кіно і телебачення (AMPTP), який представляє студії. Черговий раунд переговорів запланований на 4 жовтня.
27 вересня стало відомо, що Гільдія сценаристів (WGA) уклала попередню угоду з AMPTP після п’яти місяців невдалих переговорів. За даними WSJ, сторони зійшлися на компромісі. WGA оцінила вартість трирічної угоди в $233 млн на рік, хоча раніше вимагала операцію на $429 млн, а альянс пропонував лише $86 млн на рік.
Крім того, WGA домоглася обмежень на використання ШІ, встановлення мінімальної кількості персоналу в кімнатах телесценаристів на проєктах, бонусів за кількість переглядів на стрімінгових каналах, щорічної індексації мінімальної заробітної плати – на 5%, 4% та 3,5% протягом трьох років, пише Hollywood Reporter. Остаточно затвердити угоду планують до 9 жовтня.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.