Стрімінговий сервіс Netflix оголосив, що перестане звітувати про кількість передплатників кожного кварталу. Акції компанії вже відреагували, обвалившись на понад 6%, пише Reuters.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- Netflix досяг піка аудиторії і багаторічна боротьба за клієнтів у секторі потокового мовлення добігає кінця, вважають аналітики.
- Цей крок Netflix перегукується з аналогічними рішеннями, прийнятими іншими техногігантами, такими як Meta і X, які перестали повідомляти дані про активних користувачів щомісяця, оскільки темпи зростання сповільнилися.
- Кількість учасників, помножена на щомісячну ціну, стає менш точним показником щодо стану бізнесу, заявив один із очільників компанії Грег Пітерс. Як пише Yahoo, однак він пообіцяв періодично оновлювати інформацію в міру зростання та досягнення певних важливих етапів діяльності, а також повідомляти операційний та чистий прибуток, вільний грошовий потік, прибуток на акцію та виручку.
- Запорукою успіху в індустрії потокового мовлення Пітерс назвав залучення глядачів: коли люди дивляться більше, вони довше залишаються на сайті і частіше рекомендують Netflix, а отже, більше цінують сервіс.
- Акції Netflix впали на 6,2% після несподіваного рішення компанії про припинення підрахунку кількості передплатників.
Контекст
У листопаді 2022 року Netflix почав пропонувати передплатникам тарифні плани з підтримкою реклами за ціною меншою, ніж вдвічі. Це дещо помʼякшило удар від заборони можливості користувачам обмінюватися паролями.
Netflix залучив за перший квартал цього року 9,3 млн нових користувачів. Це майже вдвічі перевищило прогнози аналітиків. У результаті загальна аудиторія платформи на кінець березня досягла 269,6 млн.
Виручка Netflix за цей період зросла на 14,8% – до $9,4 млрд, свідчать дані останнього фінансового звіту.
Компанія прогнозує, що виручка за поточний квартал становитиме $9,49 млрд, що нижче за очікування аналітиків.
Щоб задовольнити свою велику глобальну аудиторію, Netflix розширює програми. Сервіс запропонує більше спорту за допомогою 10-річної угоди на суму $5 млрд на трансляцію рестлінг-шоу WWE «Raw», яка стартує у січні 2025 року.
Керівництво компанії також спростувало чутки про те, що Netflix зніматиме менше фільмів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.