Категорія
Новини
Дата

Novus запустив пілотні магазини «Хапайка» у форматі жорстких дискаунтерів у Києві та області

1 хв читання

Литовський ритейлер Novus почав розвивати власну мережу жорстких дискаунтерів – формат магазинів, в якому лідирує «АТБ». Ритейлер вже має проєкт мінімаркетів «Мі Маркет», а тепер розвиває дискаунтери «Хапайка», повідомив Forbes генеральний директор Novus Марк Петкевич.

магазин Хапайка сети Novus /надано пресслужбою

Novus може потіснити «АТБ» в сегменті дискаунтерів. Ритейлер пояснив, чому запустив мережу «Хапайка» Фото надано пресслужбою

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Дискаунтер «Хапайка» є пілотним проєктом мережі супермаркетів Novus. Перша торгова точка відкрилася 12 липня в с. Крюківщина у ТРЦ «Наше Небо». Торговельна площа магазину складає понад 700 кв. м, в асортименті представлено близько 1100 найменувань товарів середнього та низького цінового сегментів, – говорять Forbes у компанії. Другий дискаунтер площею 531 кв. м запустили в столиці на вулиці Березняківській.
  • «Наш проєкт «Мі Маркет» успішно працює та розвивається, що надихнуло на відкриття нового для нас напрямку дискаунтера, в якому представлені повсякденні товари низького цінового сегменту в кожній категорії, – говорить генеральний директор Novus Марк Петкевич. – Наразі ми тестуємо формат, бачимо позитивну динаміку розвитку. І віримо, що в нього є високі шанси на існування».
  • Щодо масштабування рішення буде прийматися в 2024 році, уточнив ритейлер.
  • Назву «Хапайка» для цих магазинів вигадали за допомогою ChatGPT, розповів RAU маркетинг-директор Novus Максим Бєлов.
  • Novus почав експериментувати з форматами у 2020 році, коли відкрив перші мінімаркети «Мі Маркет». Наразі мережа налічує 11 магазинів формату «біля дому», відкриття ще одного анонсували 27 жовтня. В цілому ритейлер планує довести кількість торговельних точок «Мі Маркет» до кінця року до 14. Всі вони працюють у Києві та Київській області.

Контекст

Novus представлений на українському ринку з 2009 року і входить до литовської групи BT Invest. Інвестори компанії – Раймондас Туменас, Рузгієне Агне та Марина Познякова. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 65 до 7000 кв. м, у тому числі – франчайзингові. Загальна площа торговельних комплексів в Україні складає більше 330 000 кв. м, торговельна – понад 155 000 кв. м.

У вересні стало відомо, що Ощадбанк уклав із торговельною мережею Novus кредитну угоду на 400 млн грн у рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9%». Це вже друга така кредитна угода з початку великої війни. Першу кредитну угоду компанія отримала у липні 2022 року на суму 500 млн грн терміном на один рік.

Ритейлер інвестував у 200 кВт сонячних станцій близько 4,9 млн грн у 2023 році. «Ми на піку роботи СЕС перекриваємо 95% свого літнього споживання», – розповідав Forbes директор департаменту розробки та контролю внутрішніх стандартів Novus Павло Будюков. 

Компанія посіла 51-ше місце у списку Forbes «100 найбільших приватних компаній України 2021» із виторгом 12,7 млрд грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд