Литовський ритейлер Novus почав розвивати власну мережу жорстких дискаунтерів – формат магазинів, в якому лідирує «АТБ». Ритейлер вже має проєкт мінімаркетів «Мі Маркет», а тепер розвиває дискаунтери «Хапайка», повідомив Forbes генеральний директор Novus Марк Петкевич.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Дискаунтер «Хапайка» є пілотним проєктом мережі супермаркетів Novus. Перша торгова точка відкрилася 12 липня в с. Крюківщина у ТРЦ «Наше Небо». Торговельна площа магазину складає понад 700 кв. м, в асортименті представлено близько 1100 найменувань товарів середнього та низького цінового сегментів, – говорять Forbes у компанії. Другий дискаунтер площею 531 кв. м запустили в столиці на вулиці Березняківській.
- «Наш проєкт «Мі Маркет» успішно працює та розвивається, що надихнуло на відкриття нового для нас напрямку дискаунтера, в якому представлені повсякденні товари низького цінового сегменту в кожній категорії, – говорить генеральний директор Novus Марк Петкевич. – Наразі ми тестуємо формат, бачимо позитивну динаміку розвитку. І віримо, що в нього є високі шанси на існування».
- Щодо масштабування рішення буде прийматися в 2024 році, уточнив ритейлер.
- Назву «Хапайка» для цих магазинів вигадали за допомогою ChatGPT, розповів RAU маркетинг-директор Novus Максим Бєлов.
- Novus почав експериментувати з форматами у 2020 році, коли відкрив перші мінімаркети «Мі Маркет». Наразі мережа налічує 11 магазинів формату «біля дому», відкриття ще одного анонсували 27 жовтня. В цілому ритейлер планує довести кількість торговельних точок «Мі Маркет» до кінця року до 14. Всі вони працюють у Києві та Київській області.
Контекст
Novus представлений на українському ринку з 2009 року і входить до литовської групи BT Invest. Інвестори компанії – Раймондас Туменас, Рузгієне Агне та Марина Познякова. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 65 до 7000 кв. м, у тому числі – франчайзингові. Загальна площа торговельних комплексів в Україні складає більше 330 000 кв. м, торговельна – понад 155 000 кв. м.
У вересні стало відомо, що Ощадбанк уклав із торговельною мережею Novus кредитну угоду на 400 млн грн у рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9%». Це вже друга така кредитна угода з початку великої війни. Першу кредитну угоду компанія отримала у липні 2022 року на суму 500 млн грн терміном на один рік.
Ритейлер інвестував у 200 кВт сонячних станцій близько 4,9 млн грн у 2023 році. «Ми на піку роботи СЕС перекриваємо 95% свого літнього споживання», – розповідав Forbes директор департаменту розробки та контролю внутрішніх стандартів Novus Павло Будюков.
Компанія посіла 51-ше місце у списку Forbes «100 найбільших приватних компаній України 2021» із виторгом 12,7 млрд грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.