Японський конгломерат Panasonic продав усю свою частку в компанії Tesla приблизно за $3,6 млрд. Panasonic заявила, що продаж акцій не вплине на партнерство компаній, пише Financial Times
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- У 2010 році Panasonic придбала 1,4 млн акцій Tesla за майже $30 млн – по $21,15 кожна. А у березні цього року компанія підписала угоду про продаж акцій в середньому, за даними Nasdaq, $600 за штуку. Сьогодні одна акція Tesla коштує майже $680.
- Panasonic продала акції, щоб профінансувати придбання американського розробника програмного забезпечення Blue Yonder, що спеціалізується на логістиці, за $7,1 млрд.
- Panasonic планує підвищити ефективність та більше інвестувати у розвиток у наступні два роки, пише Bloomberg. На думку президента і головного виконавчого директора Юкі Кусумі, за допомогою нового програмного забезпечення від Blue Yonder Panasonic зможе аналізувати операції виробництва на предмет неефективності. Наприклад, коли робітники залишаються без діла в перервах між завданнями.
- Ще одна причина продажу акцій – Panasonic хоче зменшити свою залежність від Tesla і постачати акумулятори іншим виробникам автомобілів.
Контекст
Інвестиції Panasonic у 2010 році допомогли перетворитися Tesla зі збиткового стартапу на найдорожчого автовиробника у світі вартістю $655 млрд. Це майже у 23 рази більше, ніж ринкова вартість Panasonic. Довгий час Panasonic був єдиним постачальником акумуляторів для Tesla. Згодом американська компанія почала розробляти власні акумулятори і закуповувати елементи живлення у інших компаній. Зокрема, у південнокорейської LG Chem і китайської CATL для підтримки зростаючих продажів авто.
За прогнозами Research and Markets, світовий ринок акумуляторів для електромобілів в 2023 році сягне $35,4 млрд.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.