Японський конгломерат Panasonic продав усю свою частку в компанії Tesla приблизно за $3,6 млрд. Panasonic заявила, що продаж акцій не вплине на партнерство компаній, пише Financial Times
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- У 2010 році Panasonic придбала 1,4 млн акцій Tesla за майже $30 млн – по $21,15 кожна. А у березні цього року компанія підписала угоду про продаж акцій в середньому, за даними Nasdaq, $600 за штуку. Сьогодні одна акція Tesla коштує майже $680.
- Panasonic продала акції, щоб профінансувати придбання американського розробника програмного забезпечення Blue Yonder, що спеціалізується на логістиці, за $7,1 млрд.
- Panasonic планує підвищити ефективність та більше інвестувати у розвиток у наступні два роки, пише Bloomberg. На думку президента і головного виконавчого директора Юкі Кусумі, за допомогою нового програмного забезпечення від Blue Yonder Panasonic зможе аналізувати операції виробництва на предмет неефективності. Наприклад, коли робітники залишаються без діла в перервах між завданнями.
- Ще одна причина продажу акцій – Panasonic хоче зменшити свою залежність від Tesla і постачати акумулятори іншим виробникам автомобілів.
Контекст
Інвестиції Panasonic у 2010 році допомогли перетворитися Tesla зі збиткового стартапу на найдорожчого автовиробника у світі вартістю $655 млрд. Це майже у 23 рази більше, ніж ринкова вартість Panasonic. Довгий час Panasonic був єдиним постачальником акумуляторів для Tesla. Згодом американська компанія почала розробляти власні акумулятори і закуповувати елементи живлення у інших компаній. Зокрема, у південнокорейської LG Chem і китайської CATL для підтримки зростаючих продажів авто.
За прогнозами Research and Markets, світовий ринок акумуляторів для електромобілів в 2023 році сягне $35,4 млрд.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.