Польська мережа магазинів жіночого одягу Greenpoint у 2024 році відкриє 20 франчайзингових магазинів в Україні. Про це Forbes повідомили в компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним агентом і партнером Greenpoint в Україні.
Ключові факти
- Україна стане першим закордонним ринком з фізичними магазинами польського бренду. Як зазначають в RDA, польські fashion бренди та онлайн-платформи демонструють хороші результати в Україні, що стало «вагомим фактором» для прийняття рішення Greenpoint про вихід на український ринок.
- «Зараз розглядаються варіанти як з продажу майстер-франшизи, так і регіональних франшиз декільком партнерам. Водночас компанія RDA буде проводити пошук франчайзі, надавати переговорний супровід, та виконувати консалтингову функцію для Greenpoint», – зазначив гендиректор RDA Андрій Лотоцький.
- За його словами, умови франшизи від Greenpoint «досить лояльні в порівнянні із більшістю fashion-гравців», і компанія готова індивідуально підходити до договорів із франчайзі.
- Топменеджер RDA додає, що Greenpoint зацікавлений насамперед у відкритті магазинів в торгових центрах, так як цей формат є зрозумілішим для керівництва компанії.
- В 2024 році компанія націлена відкрити 20 магазинів в Україні, а впродовж наступних років їх кількість може збільшитись у кілька разів, зазначив Лотоцький.
- «Перш за все компанія націлена на розвиток у Києві та західних регіонах країни. Але в цілому Greenpoint готовий відкривати магазини в населених пунктах від 30 000 населення, що дуже розширює потенційну географію розвитку мережі», – наголосив топменеджер RDA.
Контекст
Greenpoint – польський модний бренд, що займається проектуванням та виробництвом жіночого одягу та аксесуарів понад 30 років. Мережа компанії налічує 219 торгових точок у Польщі, 124 з яких працюють на умовах франшизи.
У 2022 році магазини greenpoint відвідали 9,5 млн осіб, а загальний річний обсяг продажів з урахуванням міжнародних ринків склав понад 2,5 млн товарів.
Окрім Польщі, бренд представлений у Словаччині, Румунії, Литві, Чехії, Угорщині, Австрії, Німеччині, Нідерландах, Болгарії, Італії, Іспанії та Хорватії. Проте на цих ринках продажі компанії відбуваються через канал e-commerce – партнерські маркетплейси.
Цільова аудиторія бренду – жінки у віковій категорії 30+, які віддають перевагу класичним, стриманим та універсальним фасонам одягу. Компанія має в своєму портфоліо чотири стилі одягу: casual, business casual, sport та nightwear. Колекції оновлюються двічі на рік.
В RDA вважають, що з урахуванням асортименту, цінової категорії та формату на українському ринку Greenpoint конкуруватиме з такими брендами, як Vovk, Must Have і Orsay.
![Доплатить Росія. Мережа Eldorado зменшиться майже вдвічі і поверне кредиторам 30% боргів. Forbes дізнався деталі «плану порятунку» ритейлера електроніки /Фото пресслужба «Ельдорадо»](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/04/2e44f664-e4f67fa30939450836a243af7bfa204b.jpeg?v=3799_3)
![Китайський бренд Miniso відкрив 5500 магазинів по всьому світу, але майже програв ринок України. Як ритейлера витіснив спритніший український конкурент O!Some (а ще є Usupso) /Фото Колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/eb/24641440-527dd1e6400ff5852e7c688f8cc18ebb.jpg?v=2874_2)
![У мереж магазинів проблема – дуже важко знайти нових працівників. Що вигадують найбільші ритейлери, щоб подолати кадровий голод /Фото Інфографіка Олександра Карасьова](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/af/e8932007-a381dfd5f1e56790ccbee39b697faafb.png?v=9497_2)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.