Понад 1000 компаній виявили бажання приєднатися до маркетплейсу market by mono, повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський, пише «Інтерфакс-Україна». За його словами, понад 60% покупців на маркетплейсі оформляють оплату товарів частинами.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- «Це так звана 3P-модель, коли в нас немає своїх складів, цей досвід ми отримуємо від партнерів. Наразі понад 1000 партнерів стоять у черзі на підключення до маркетплейсу. Це місце, де можна продавати, щоб тебе побачила велика аудиторія», – пояснив він.
- Він зазначив, що в питаннях клієнтського досвіду маркетплейс домовився з партнерами, представленими на майданчику, про очікування в цій сфері. За його словами, проблемні ситуації вирішуватимуться на користь клієнта.
- «Понад 60% покупців ділять оплату на частини. Ми зробили це зручним і вигідним для клієнта і хочемо зробити це стандартом для великих покупок», – сказав Гороховський.
Контекст
21 жовтня розпочав роботу маркетплейс market by mono на базі мобільного застосунку monobank. За перші три дні роботи сервісу його відвідали понад 1 млн клієнтів, реалізовано товарів на 56,8 млн грн.
Першими партнерами проєкту стали продавці техніки та електроніки Moyo, КТС і Click. На старті в маркетплейсі будуть представлені гаджети, смарт-електроніка та компʼютерна техніка.
28 000 замовлень, виторг – 19,2 млн грн, середній чек – 684 грн – такий результат першого дня роботи нового продукту, написав у Telegram 22 жовтня співвласник monobank Олег Гороховський.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.