Категорія
Новини
Дата

TikTok додав формат текстових публікацій на тлі запуску Threads і ребрендингу Twitter

1 хв читання

Соціальна мережа TikTok, яка сфокусована на коротких відеороликах, додала новий формат створення контенту – текстові повідомлення. Останнє нововведення TikTok відбулося на тлі запуску Threads та ребрендингу Twitter, пише The Verge.

Ключові факти

  • Новий формат текстових повідомлень дозволить користувачам ділитися письмовим контентом, таким як історії, тексти пісень, вірші й багато іншого, за допомогою нової опції на сторінці «Камера», зазначили в компанії. 
  • Текстові публікації візуально схожі на Instagram Stories. До текстового контенту можна вибирати кольори фону, звуки, позначати місцезнаходження, включати коментарі, дозволяти дуети та позначати інші акаунти, так само як відео- чи фотопублікації у додатку.
  • Крім того, можна зберігати текстові повідомлення як чернетки, щоб вносити подальші зміни й публікувати їх у майбутньому. Повідомлення мають обмеження в 1000 символів. 
TikTok додав формат текстових публікацій на тлі запуску Threads і ребрендингу Twitter /Фото 1

Контекст

TikTok домінує на ринку коротких відео, а тепер прагне вийти за рамки цього формату контенту та скласти конкуренцію іншим популярним соцмережам.

Нововведення TikTok виглядає дуже своєчасним. Поки Twitter активно займається радикальними змінами й ребрендингом, вікно для інших програм відкрито. Тому TikTok може спробувати переманити частину аудиторії. 

Threads, Bluesky, Mastodon позиціонують себе як життєздатну заміну Twitter – або принаймні щось таке, що зробить традиційний формат Twitter веселішим.

Формат текстових повідомлень у TikTok відрізняється від Twitter, але саме тому він може зацікавити молодшу частину аудиторії.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд