Соціальна мережа TikTok, яка сфокусована на коротких відеороликах, додала новий формат створення контенту – текстові повідомлення. Останнє нововведення TikTok відбулося на тлі запуску Threads та ребрендингу Twitter, пише The Verge.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Новий формат текстових повідомлень дозволить користувачам ділитися письмовим контентом, таким як історії, тексти пісень, вірші й багато іншого, за допомогою нової опції на сторінці «Камера», зазначили в компанії.
- Текстові публікації візуально схожі на Instagram Stories. До текстового контенту можна вибирати кольори фону, звуки, позначати місцезнаходження, включати коментарі, дозволяти дуети та позначати інші акаунти, так само як відео- чи фотопублікації у додатку.
- Крім того, можна зберігати текстові повідомлення як чернетки, щоб вносити подальші зміни й публікувати їх у майбутньому. Повідомлення мають обмеження в 1000 символів.
Контекст
TikTok домінує на ринку коротких відео, а тепер прагне вийти за рамки цього формату контенту та скласти конкуренцію іншим популярним соцмережам.
Нововведення TikTok виглядає дуже своєчасним. Поки Twitter активно займається радикальними змінами й ребрендингом, вікно для інших програм відкрито. Тому TikTok може спробувати переманити частину аудиторії.
Threads, Bluesky, Mastodon позиціонують себе як життєздатну заміну Twitter – або принаймні щось таке, що зробить традиційний формат Twitter веселішим.
Формат текстових повідомлень у TikTok відрізняється від Twitter, але саме тому він може зацікавити молодшу частину аудиторії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.