Категорія
Новини
Дата

«ТК-Домашній текстиль» почне випускати вʼязані вироби. Компанія отримала грант від USAID

1 хв читання

Компанія «ТК-Домашній текстиль», яка входить до групи компаній «Текстиль-Контакт», за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» відкриває новий напрям діяльності – виготовлення вʼязаних виробів, повідомляє пресслужба виробника.

«Текстиль-Контакт» Олександра Соколовського є одним із найбільших виробників і продавців текстилю.

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

Ключові факти

  • Після підписання грантової угоди за програмою USAID компанія отримала можливість укомплектувати цілий в’язальний цех і закупити найсучасніше обладнання провідних виробників Японії, Італії та Туреччини. 
  • Промислових в’язальних машин буде сім, що дасть змогу компанії виготовляти понад 3000 одиниць продукції на місяць.
  • Тож вже скоро компанія випускатиме светри, шапки, шарфи та в’язані пледи під ТМ HomeLine.
  • Компанія має намір створити нові робочі місця, зокрема для людей із вузькоспеціалізованими навичками.

Контекст

Група компаній «Текстиль-Контакт» заснована у 1995 році. Основний напрям діяльності – виробництво та оптово-роздрібний продаж тканин і фурнітури, домашньої білизни, спецодягу та військової форми. Компанія керує мережею оптово-роздрібних гіпермаркетів тканин, мережею магазинів фурнітури та виробів домашнього текстилю. 

За даними компанії, «Текстиль-Контакт» має 100 000 постійних клієнтів, асортимент продукції – 30 000 видів тканин. На підприємствах групи компанії працюють 1550 співробітників.

Навесні 2024-го стало відомо, що «ТК-Домашній текстиль» викупила у бізнес-групи Ігоря Тинного фабрику в Чигирині в Черкаській області. Так компанія пішла у нову для себе нішу – виробництво взуття. Основною причиною для інвестицій у новий сегмент стала співпраця з міжнародними гуманітарними місіями, зокрема зі структурами ООН. Оскільки вони оголошують тендери на виготовлення і поставку гуманітарних наборів для соціально незахищених верств населення. Зазвичай такі набори комплектуються постільною білизною, одягом, а також взуттям.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд