Український сервіс виклику авто Uklon здійснює 1 млн поїздок на місяць на своєму єдиному закордонному ринку – в Узбекистані. Про це СЕО компанії Сергій Гришков розповів в інтерв’ю Forbes Ukraine. На ринок Узбекистану компанія вийшла у 2023 році.
Ключові факти
- «Зараз виконуємо близько 1 млн поїздок щомісяця, маємо тисячі водіїв та десятки тисяч користувачів», – каже СЕО Uklon Сергій Гришков.
- Середній чек в Ташкенті – до $2, а поїздки коротші, ніж у Києві, додає він.
- Інвестиції в запуск на ринку Узбекистану Гришков не розкриває. «Це мільйони доларів», – каже він.
- Вихід в операційний нуль на цьому ринку – короткострокова перспектива, додає Гришков. «Після цього зможемо запускати в Узбекистані нові міста, класи авто й доставку», – пояснює СЕО Uklon.
Контекст
Запуск на ринку Узбекистану компанія анонсувала в червні 2023 року. Сервіс доступний у столиці країни, Ташкенті.
На момент виходу на цей ринок Uklon також працював в Азербайджані. Про вихід із цього ринку компанія оголосила у травні 2024 року. «Ринок Азербайджану виявився для нас досить непередбачуваним у контексті регуляторної політики. У нас був гарний старт, але не було розуміння законодавчих змін», – каже Гришков.
У 2017 році Uklon спробував запустити проєкт у столиці Грузії – Тбілісі, але вже наступного року через велику конкуренцію компанія відмовилася розвивати цей напрям і вирішила зосередитися виключно на українському ринку.
У грудні 2021-го компанія оголосила про вихід на ринок Молдови, але через початок війни та проблеми з компанією-партнером у березні 2022 року цей напрям закрила.
Uklon – українська продуктова ІТ-компанія, розробник однойменного онлайн-сервісу виклику авто. За 13 років роботи Uklon розширив географічне охоплення в Україні до 27 міст, а мобільний застосунок Uklon завантажили понад 12 млн разів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.