Категорія
Новини
Дата

«Вихід в нуль – короткострокова перспектива». Uklon розкрив ключові показники роботи в Узбекистані

1 хв читання

Український сервіс виклику авто Uklon здійснює 1 млн поїздок на місяць на своєму єдиному закордонному ринку – в Узбекистані. Про це СЕО компанії Сергій Гришков розповів в інтерв’ю Forbes Ukraine. На ринок Узбекистану компанія вийшла у 2023 році.

Ключові факти 

  • «Зараз виконуємо близько 1 млн поїздок щомісяця, маємо тисячі водіїв та десятки тисяч користувачів», – каже СЕО Uklon Сергій Гришков.  
  • Середній чек в Ташкенті – до $2, а поїздки коротші, ніж у Києві, додає він. 
  • Інвестиції в запуск на ринку Узбекистану Гришков не розкриває. «Це мільйони доларів», – каже він. 
  • Вихід в операційний нуль на цьому ринку – короткострокова перспектива, додає Гришков. «Після цього зможемо запускати в Узбекистані нові міста, класи авто й доставку», – пояснює СЕО Uklon. 

Контекст 

Запуск на ринку Узбекистану компанія анонсувала в червні 2023 року. Сервіс доступний у столиці країни, Ташкенті. 

На момент виходу на цей ринок Uklon також працював в Азербайджані. Про вихід із цього ринку компанія оголосила у травні 2024 року. «Ринок Азербайджану виявився для нас досить непередбачуваним у контексті регуляторної політики. У нас був гарний старт, але не було розуміння законодавчих змін», – каже Гришков. 

У 2017 році Uklon спробував запустити проєкт у столиці Грузії – Тбілісі, але вже наступного року через велику конкуренцію компанія відмовилася розвивати цей напрям і вирішила зосередитися виключно на українському ринку.

У грудні 2021-го компанія оголосила про вихід на ринок Молдови, але через початок війни та проблеми з компанією-партнером у березні 2022 року цей напрям закрила.

Uklon – українська продуктова ІТ-компанія, розробник однойменного онлайн-сервісу виклику авто. За 13 років роботи Uklon розширив географічне охоплення в Україні до 27 міст, а мобільний застосунок Uklon завантажили понад 12 млн разів. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд