X готує нову рекламну стратегію через конфлікт Ілона Маска із великими брендами – FT /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

X готує нову рекламну стратегію через конфлікт Ілона Маска із великими брендами – FT

1 хв читання

Getty Images

Платформа X прагне залучити малий і середній бізнес для підтримки свого рекламного бізнесу, що потерпає після атаки Ілона Маска на великі бренди, які бойкотують його соцмережу, пише Financial Times.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Мільярдер звинуватив у шантажі великих рекламодавців, таких як Disney, IBM і Apple, які припинили витрати на X після того, як він схвалив антисемітський пост. Також він кілька разів послав до біса рекламодавців, використовуючи ненормативну лексику..
  • Після цих заяв X подвоює інвестиції, щоб полегшити рекламні витрати дрібніших гравців, прагнучи компенсувати різкі втрати доходів від бойкоту великих рекламодавців, які, за словами Маска, «збиралися вбити компанію».
  • «Малий і середній бізнес – це дуже важливий двигун, який ми безперечно недооцінювали протягом тривалого часу, – заявили в компанії. – Це завжди було частиною плану – тепер ми підемо ще далі».
  • Вже цього місяця X налагоджує звʼязки з третіми сторонами, такими як американський маркетинговий стартап JumpCrew, якому вона передасть частину продажу реклами для малого та середнього бізнесу, повідомила компанія.
  • Цей процес буде прискорено поряд із планами щодо розвитку більшої кількості послуг підписки та ліцензування даних.

Контекст

Раніше у звітах некомерційної організації Media Matters for America було виявлено рекламу провідних брендів у Х поруч із постами, що вихваляють Гітлера і нацизм. Дослідження спонукало такі бренди, як IBM, Apple, Walt Disney, Comcast та Warner Bros, призупинити свою рекламу на платформі, побоюючись, що їхня реклама зʼявиться разом з іншими сумнівними матеріалами.

Ще один скандал спалахнув після того, як Маск 15 листопада підтримав твіт іншого користувача, який звинуватив єврейські спільноти в масовому поширенні «ненависті до білих людей». Маск на це відповів: «Ви сказали справжню правду».

Відтік рекламодавців викликав нові побоювання з приводу фінансового стану X. Газета New York Times повідомила минулого тижня, що X ризикує втратити до $75 млн цього кварталу через рекламний бойкот, посилаючись на внутрішні документи.

Днями Маск нецензурно висловився в бік рекламодавців, які відмовилися від реклами в соцмережі Х, якою володіє бізнесмен. Маск визнав, що тривалий бойкот може призвести до банкрутуства X, він припустив, що громадськість звинувачуватиме в краху саме рекламодавців, а не його. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні