X готує нову рекламну стратегію через конфлікт Ілона Маска із великими брендами – FT /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

X готує нову рекламну стратегію через конфлікт Ілона Маска із великими брендами – FT

1 хв читання

Getty Images

Платформа X прагне залучити малий і середній бізнес для підтримки свого рекламного бізнесу, що потерпає після атаки Ілона Маска на великі бренди, які бойкотують його соцмережу, пише Financial Times.

Ключові факти

  • Мільярдер звинуватив у шантажі великих рекламодавців, таких як Disney, IBM і Apple, які припинили витрати на X після того, як він схвалив антисемітський пост. Також він кілька разів послав до біса рекламодавців, використовуючи ненормативну лексику..
  • Після цих заяв X подвоює інвестиції, щоб полегшити рекламні витрати дрібніших гравців, прагнучи компенсувати різкі втрати доходів від бойкоту великих рекламодавців, які, за словами Маска, «збиралися вбити компанію».
  • «Малий і середній бізнес – це дуже важливий двигун, який ми безперечно недооцінювали протягом тривалого часу, – заявили в компанії. – Це завжди було частиною плану – тепер ми підемо ще далі».
  • Вже цього місяця X налагоджує звʼязки з третіми сторонами, такими як американський маркетинговий стартап JumpCrew, якому вона передасть частину продажу реклами для малого та середнього бізнесу, повідомила компанія.
  • Цей процес буде прискорено поряд із планами щодо розвитку більшої кількості послуг підписки та ліцензування даних.

Контекст

Раніше у звітах некомерційної організації Media Matters for America було виявлено рекламу провідних брендів у Х поруч із постами, що вихваляють Гітлера і нацизм. Дослідження спонукало такі бренди, як IBM, Apple, Walt Disney, Comcast та Warner Bros, призупинити свою рекламу на платформі, побоюючись, що їхня реклама зʼявиться разом з іншими сумнівними матеріалами.

Ще один скандал спалахнув після того, як Маск 15 листопада підтримав твіт іншого користувача, який звинуватив єврейські спільноти в масовому поширенні «ненависті до білих людей». Маск на це відповів: «Ви сказали справжню правду».

Відтік рекламодавців викликав нові побоювання з приводу фінансового стану X. Газета New York Times повідомила минулого тижня, що X ризикує втратити до $75 млн цього кварталу через рекламний бойкот, посилаючись на внутрішні документи.

Днями Маск нецензурно висловився в бік рекламодавців, які відмовилися від реклами в соцмережі Х, якою володіє бізнесмен. Маск визнав, що тривалий бойкот може призвести до банкрутуства X, він припустив, що громадськість звинувачуватиме в краху саме рекламодавців, а не його. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд