Категорія
Новини
Дата

Яку рекламу українці найкраще запамʼятовують – дослідження Kantar

1 хв читання

У червні 2025-го українці найчастіше бачили рекламу онлайн-казино, однак найкраще запам’ятали зовсім інші бренди – з категорії молочної продукції. Аналітики Kantar порівняли частоту контактів із рекламою та рівень запамʼятовуваності за категоріями.

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ключові факти

  • Рекламу азартних ігор бачили 58% респондентів – найбільше серед усіх категорій. Але згадуваність брендів у цій категорії була низькою.
  • Найкраще запам’ятовували рекламу молочних продуктів – «Молокію», «Галичину» та «Яготинське», хоча її бачили лише 22% опитаних.
  • YouTube став головним джерелом рекламного контакту в більшості категорій, від електроніки до побутової хімії.
  • Від 30% до 50% респондентів не змогли згадати жодного бренду чи меседжу з реклами, яку бачили протягом останніх чотирьох тижнів. Основний висновок дослідження: висока частота переглядів не гарантує емоційного чи когнітивного впливу.
  • «Якщо кожен другий або третій глядач не зміг згадати жодного елементу реклами, це чіткий сигнал про слабкий зв’язок між брендом і його комунікацією», – зазначає клієнт-партнерка Kantar Анастасія Ямелинець. У боротьбі за увагу маркетологи іноді жертвують чіткістю меседжу: естетика, візуал, тон – є, але ключова ідея губиться, додає вона.

Контекст

Kantar провела дослідження в червні 2025-го серед понад 1000 українців, зосередившись на чотирьох метриках: частоті контактів із рекламою, запам’ятовуваності брендів, каналах комунікації та ефективності рекламного контакту.

Kantar працює у галузі маркетингових даних та аналітики у понад 90 країнах. В Україні діє під юридичною назвою ТОВ «Кантар Україна». Виторг компанії склав близько 120 млн грн у 2024-му.

Українці часто ігнорують програми лояльності, бо не бачать у них реальної вигоди, йдеться в дослідженні компанії Devlight, проведеному у травні 2025-го. 56% користувачів змінюють звички лише через реальну вигоду, а бали без пояснень та складні механіки більше не працюють.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні