Категорія
Новини
Дата

Скільки коштує креатив? Дві третини рекламних агенцій підняли вартість послуг – дослідження

1 хв читання

Дві третини (68%) компаній та агенцій у сфері креативної реклама підняли вартість послуг порівняно з вартістю в кінці 2023 року. Про це свідчать результати дослідження Всеукраїнської рекламної коаліції, агенції idealers та компанії research. 

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ключові факти

  • 35% агенцій, представники яких взяли участь в опитуванні, підняли вартість послуг на 10–20% порівняно з вартістю в кінці 2023-го. Ще 33% компаній збільшили прайс на понад 20%.
  • Знизили вартість послуг проти 2023-го лише 3% агенцій. Ціни в 29% залишилися незмінними.
  • Найдорожчою послугою виявилося створення рекламного відеоролика тривалістю до 30 секунд. Його вартість коливається від 196 000 грн до 928 000 грн.
  • Вартість розробки та проведення PR-кампанії – у межах від 166 000 грн до 803 000 грн. Розробка стратегії бренду коштує від 192 000 грн до 515 000 грн. Розробка креативної ідеї для рекламної кампанії обійдеться у 127 000–496 000 грн, а розробка фірмового стилю – у 175 000–421 000 грн, свідчать результати опитування креативників. 
  • Вартість дизайну логотипу коливається від 67 000 грн до 216 000 грн, SMM-супровід – від 70 000 грн до 202 000 грн на місяць. SEO-просування з аудитом і оптимізацією коштуватиме від 45 000 грн до 136 000 грн, а розробка банера для медійної кампанії – 14 000–46 000 грн, згідно зі звітом ВРК. 
  • За рік зросли й зарплати креативників. Співробітники компаній та агенцій заробляють у середньому 46 000 грн на місяць, що на 9000 грн або 24% більше, ніж минулого року. Зарплати фрилансерів зросли на 15%, до 39 000 грн. Представники вищого керівництва (C-level) отримують у середньому 67 000 грн на місяць. 
  • Чоловіки у креативній сфері заробляють більше. Середня зарплата співробітників становить 56 000 грн, тоді як у співробітниць вона складає 44 000 грн. Зарплату в діапазоні від 91 000 грн до 100 000 грн отримують 14% співробітників і 5% співробітниць.

Контекст

У дослідженні взяли участь 967 респондентів: представників креативних, digital-, дизайн-агенцій, in-house команд і продакшн-студій. Серед них 722 співробітники компаній і агенцій, 69 представників вищого керівництва та 176 фрилансерів. У in-house командах працюють 35% опитаних співробітників, у креативних – 19% і 33% опитаних становлять представники C-level. 

Опитування проводили методом онлайн-інтервʼю в період із 22 березня по 29 квітня 2025 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні