Майлі Сайрус вміє вражати і заявляти про себе. /Getty Images
Категорія
Найбагатші
Дата

Майлі Сайрус заробила понад $100 млн ще до 18 років. Як вона використовує бунт, щоб стати однією із найпопулярніших співачок міленіалів

6 хв читання

Майлі Сайрус вміє вражати і заявляти про себе. Фото Getty Images

Майлі Сайрус вміє вражати і заявляти про себе. Під час відеоінтервʼю із Forbes 29-річна зірка лежить на пухнастому килимі у підвалі свого лос-анджелеського будинку і розмірковує про карʼєру, яка з головної ролі у 13 років у підлітковому серіалі «Ханна Монтана» від Disney еволюціонувала у її теперішній статус однієї із найбільш популярних співачок свого покоління

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Я дуже пишаюся тим, що почала свій бізнес до того, як у мене почалися місячні, – каже Сайрус. – А тепер у мене за плечима виступи в Карнегі-холі, на Медісон-сквер-гарден, я представляла введення Джоан Джетт в Залу слави рок-н-ролу – і все це під час місячних. Це ніколи не заважало мені бути бізнесвумен». 

Коли більшість зірок говорить про найкращі моменти своїх карʼєр, вони не вказують на ті, які збіглися із їхніми менструальними циклами. Знову ж таки, вони не Майлі Сайрус. Віддані фанати вже знають історію Сайрус про те, як її перші місячні почалися майже 15 років тому на знімальному майданчику «Ханни Монтани», коли вона була у білих брюках.

Вона поділилася цією історією із фанатами, яких у неї лише в Instagram понад 15 мільйонів, щоб стати до них ближчою, а не щоб шокувати їх. Що може бути більш красномовним символом дорослішання на очах у публіки?

Серіал допоміг Сайрус заробити, за оцінками Forbes, $134 млн до її 18-річчя. Та це не визначальне її досягнення, адже з того часу вона випустила вісім студійних альбомів у різних жанрах, від психоделічного року до кантрі-хіп-хопу.

Нині Сайрус перейняла більший контроль над своїми розважальними платформами і карʼєрою. У травні вона підписала із NBCUniversal угоду, яку оцінюють у $40 млн і за якою вона повернеться на телеекрани у трьох програмах та інших проєктах, а також надасть право телекомпанії на першу трансляцію контенту, який створить Hopetown Entertainment, продюсерська компанія співачки і її мами Тіш Сайрус.

Крім того, вона стала партнерокою Hims & Hers, телемедичної компанії: артистка тримає частку компанії і долучилася до розробки лінії догляду за шкірою Hers. І це все на додачу до угод про ендорсмент із такими брендами, як Gucci, «ангельські» інвестиції, нові розважальні проєкти і покращення досвіду фанатів завдяки перезапуску її фанатського сайту MileyWorld.

Якщо я знаю, що від більшого ризику буде більша винагорода, то зазвичай я готова ризикувати. Такий мій підхід до всього – бізнесу, стосунків, кохання і життя.

Майлі Сайрус

Як Мадонна, яку вона вважає одним зі своїх ідолів, Сайрус знає як використати свій талант, готовність ризикувати і публічність, щоб не втрачати інтерес фанатів, преси та керівників індустрії розваг.

Для багатьох міленіалів спогади про Сайрус, яка голою гойдається на кулі у кліпі на пісню «Wrecking Ball» у 2013-му або яка у латексних бюстгалтері і трусиках треться об співака Робіна Тіка під час церемонії Video Music Awards, так само врізалися їм у памʼять, як і джинси-кльош, телефони-«розкладачки» і перегляд «Ханни Монтани» із Сайрус у головній ролі на Disney Channel.

Ексцентричні витівки точно допомогли привернути увагу до її альбому «Bangerz», який тричі ставав платиновим і приніс Сайрус номінацію на «Греммі», а також допоміг увійти до списку Forbes «30 до 30. Музика» 2014-го.

Заробивши мільйона на «Bangerz», Сайрус без свого лейблу випустила альбом «Miley Cyrus & Her Dead Petz». Це була співпраця із фронтменом Flaming Lips Вейном Койном і спочатку цей психоделічний альбом вона випустила на SoundCloud, щоб фани могли слухати його безкоштовно. Замість того, щоб дотримуватися переможної формули, вона вирішила її підкорегувати.

Майлі Сайрус заробила понад $100 млн ще до 18 років. Як вона використовує бунт, щоб стати однією із найпопулярніших співачок міленіалів /Фото 1

Ексцентричні витівки точно допомогли привернути увагу до її альбому «Bangerz», який тричі ставав платиновим і приніс Сайрус номінацію на «Греммі», а також увійти до списку Forbes «30 до 30.

«Якщо я знаю, що від більшого ризику буде більша винагорода, то зазвичай я готова ризикувати, – каже Сайрус, проводячи пальцями крізь фарбоване біляве волосся. – Такий мій підхід до всього – бізнесу, стосунків, кохання і життя».

Рухатися вперед її спонукає любов до музики, яка у неї у крові. Народившись у родині зірки музики Біллі Рея Сайруса і продюсерки Тіш Сайрус і ставши похресницею Доллі Партон, Сайрус виросла в музичній індустрії. Хоч деякі критики вважають її просто шукачкою слави, а не співачкою/авторкою пісень, продюсер Марк Ронсон бачить її рідкісний талант, який не поступається таланту інших артистів, із якими він працював, від Емі Вайнхауз до Lady Gaga.

Ронсон і Сайрус разом написали і виконали пісню «Nothing Breaks Like a Heart», яка тричі стала платиновою. «Вона абсолютно чесно розповідає про своє життя, а у поєднанні із її голосом, це дає їй понад 150 мільйонів фанатів, які її обожнюють, – каже Ронсон. – Усі великі люди, особливо справді визначні особистості, діляться своїм болем зі світом».

Сайрус точно не приховує свій біль. Вона говорить про те, що іноді відчуває, що її експлуатують, а також не приховує свої проблеми із тривожністю, депресією, алкоголем і наркотиками. Вона втратила свій будинок у Малібу через лісові пожежі у 2018-му, а рік по тому закінчився її недовгий шлюб із давнім бойфрендом Ліамом Гемсвортом. 

За кілька днів після оголошення про розлучення в обʼєктив фотокамери потрапив її поцілунок із акторкою Кейтлін Картер. Пізніше Сайрус оголосила про свою пансексуальність – її приваблюють люди незалежно від їхньої статі чи гендерної приналежності.

Jamel Toppin for Forbes

«Якщо я знаю, що від більшого ризику буде більша винагорода, то зазвичай я готова ризикувати, – каже Сайрус, проводячи пальцями крізь фарбоване біляве волосся. – Такий мій підхід до всього – бізнесу, стосунків, кохання і життя». Фото Jamel Toppin for Forbes

Сьогодні Сайрус показує світу спокійнішу, задумливу версію себе, експериментуючи із музикою і філантропією, а не з наркотиками і вечірками. Проблеми гендерної ідентичності і сексуальної орієнтації, а також широка аудиторія її фанатів, надихнули Сайрус започаткувати Happy Hippie Foundation у 2015-му, щоб надавати допомогу із освітою, працевлаштуванням і підтримку молодим людям ЛГБТ+, які не мають дому або належать до груп ризику.

«Люди будуть про мене говорити, але у мене виникло запитання: який їм дати привід для розмов, щоб він дійсно мав значення? – розповідає Сайрус. – Розмови про мій костюм ведмедика і тряска дупою на сцені не змінює світ. А от заснування Happy Hippie і його вже шестирічна історія – це моє найбільше досягнення в карʼєрі».

Пандемія також повернула її на телеекрани. У березні 2020-го вона почала серію прямих ефірів у Instagram під назвою «Bright Minded» («Світлі голови»), під час яких теревенить із гостями, такими як Елтон Джон і сенаторка Елізабет Воррен, одночасно бавлячись із домашніми тваринами, навчаючи накладати макіяж і розповідаючи про благодійні ініціативи.

У травні цього року вона оголосила про угоду із NBCUniversal на три спеціальні програми та інші потенційні проєкти, яку Forbes оцінює у $40 млн.

Ось і перша ластівка: на стримінговій платформі Peacock, яка належить NBC, вийде перша спеціальна програма «Pride», яка просуває ініціативи для ЛГБТ+ спільноти і під час якої Сайрус виконає пісню Шер «Believe» в блискучому костюмі у супроводі дрег-королев.

Це допомогло Сайрус потрапити до списку Forbes «30 до 30. Зала слави».

Хоч Сайрус все ще не вирізняється соромʼязливістю, сьогодні фанати частіше бачать її в рекламі телемедичної компанії Hims & Hers, де вона демонструє свою бездоганну шкіру, а не тверк. Все в рамках угоди, за якою вона отримала частку компанії і роль в команді розробників лінії догляду за шкірою Hers.

А ще у неї угода про ендорсмент з брендами, типу Gucci, і «ангельські» інвестиції у компанії, наприклад, Fanmade, агентство, співзасновницею якого є її голова з маркетингу і цифрових технологій (і ще одна учасниця списку «30 до 30») Олівія Руденскі.

Getty Images

Майлі Сайрус і Піт Девідсон. Фото Getty Images

Серед іншого Сайрус хоче створити сайт безпосередньо для своїх фанатів, щоб тролі і техномільярдери не заробляли на її популярності. Це означає інвестувати у MileyWorld, фан-сайт, який створила її мама ще в діснеївські часи, щоб у Сайрус було безпечне місце для взаємодії із аудиторією. Ідеї для контенту різноманітні, від занять медитацією із Майлі у якості інструктора до ексклюзивних виступів.

«Я хочу мати власний простір, – каже Сайрус. – Я хочу, щоб люди знали, що на цих платформах саме люди, а не платформи, керують парадом; ми повертаємо собі владу».

Для Сайрус найважливіший простір сьогодні – це її подвірʼя, де стоїть трейлер, в якому вона записує музику. Якщо підвал із пухнастим килимом – це місце, де вона створює свій бренд, то трейлер – це місце, де вона наповнює душу, створюючи і записуючи нову музику. Наприклад, саме там народився її рок-альбом «Plastic Hearts» 2020-го. Сюди вона приходить щодня і це її особиста тиха гавань.

Коли її спитати з яким музичним жанром вона експериментує наразі, то Сайрус скаже лише: «Мені подобається мʼяка сторона року, яка розкриває вразливість». А вилиється це кантрі-композиції чи рокові, вирішувати, звісно, їй. Творити вона буде у свій час і на власних умовах.

«Я рада бути такою, якою люди хочуть мене бачити, – каже Сайрус. – Якщо тільки в першу чергу я залишаюся такою, якою хочу бути я». 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд