Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
12:07 хвилин
Україна – третій найбільший ринок компанії Glovo після Іспанії та Італії. У 2024 році її виторг в нашій країні зріс на третину, до 3 млрд грн. У чому секрет, яка категорія продуктів зростає найбільше і як зміниться асортимент через п'ять років?
Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!
До 25.08 діє спеціальна ціна.
Більше чверті українців користуються сервісом доставки Glovo, а постійні клієнти замовляють у середньому раз на місяць. І не лише їжу. Серед 12 000 партнерів Glovo – аптеки, магазини канцтоварів, іграшок, квітів, сексшопи тощо. Сегмент non-food зростає швидше, ніж доставка їжі, за п’ять років пропорція food і non food може зрівнятися.
Щороку компанія інвестує в Україну приблизно $20 млн, фінансує стартапи і підтримує заклади, що постраждали від руйнувань.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.