Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
12:07 хвилин
Україна – третій найбільший ринок компанії Glovo після Іспанії та Італії. У 2024 році її виторг в нашій країні зріс на третину, до 3 млрд грн. У чому секрет, яка категорія продуктів зростає найбільше і як зміниться асортимент через п'ять років?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Більше чверті українців користуються сервісом доставки Glovo, а постійні клієнти замовляють у середньому раз на місяць. І не лише їжу. Серед 12 000 партнерів Glovo – аптеки, магазини канцтоварів, іграшок, квітів, сексшопи тощо. Сегмент non-food зростає швидше, ніж доставка їжі, за п’ять років пропорція food і non food може зрівнятися.
Щороку компанія інвестує в Україну приблизно $20 млн, фінансує стартапи і підтримує заклади, що постраждали від руйнувань.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.