Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Їжа за підпискою. Varus запускає маркетплейс з інвестиціями до $30 млн. Як він конкуруватиме із «Сільпо» та АТБ?

4 хв читання

Varus /Shutterstock

У 2026 році мережа супермаркетів Varus запустить власний маркетплейс із доставкою Фото Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:41 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:41

Мережа Varus запускає окрему структуру для онлайн-продажів. У компанії з’являться маркетплейс, доставка за підпискою та інтеграція з «розумним домом». Розвиватиме проєкт окрема від мережі команда. Чи зможе Varus змінити правила гри на ринку e-grocery?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Мережа супермаркетів Varus змінює підхід до онлайн-продажів. Із липня компанія реалізовує нову стратегію в e-commerce – для цього створюється окрема структура з власною IT-командою, маркетингом, кур’єрською доставкою та продуктовим маркетплейсом, розповідає CEO напряму Олег Спірін.

«Першим партнером буде сам Varus, але хочемо залучити тих, кого немає на полицях наших супермаркету», – каже він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні