R2, безпілотні автомобілі доставки від Nuro, доставляють лише продукти, пакунки і їжу, але не перевозять людей. Фото NURO
Категорія
Інновації
Дата

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google

R2, безпілотні автомобілі доставки від Nuro, доставляють лише продукти, пакунки і їжу, але не перевозять людей. Фото NURO

Nuro, розробник безпілотних технологій, який створили два колишні інженери Google, залучив додаткові $600 млн, які підуть на комерціалізацію послуг роботизованої доставки. Гроші надійшли від попередніх інвесторів, серед яких SoftBank і Woven Capital (Toyota), а також від несподіваного інвестора – Google

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Цей раунд інвестицій Серії D очолила фірма Tiger Global Management, а Baillie Gifford, Fidelity, Gaorong Capital, Vision Fund (належить SoftBank), T. Rowe Price і мережа супермаркетів Kroger, якій Nuro надає послуги доставки, взяли у ньому участь. 

Нові інвестиції разом із попередніми дають компанії із Маунтін-Вʼю, Каліфорнія, понад $2 млрд загальних інвестицій і збільшують оцінку вартості компанії до приблизно $8,6 млрд. У заяві про цей раунд Nuro не розкриває суму інвестицій від Google або будь-якого іншого інвестора.

«Ми в захваті від того, що нас підтримують такі визначні інвестори і компанії світового рівня. Для нас честь, що вони поділяють наше бачення вдосконалення громад і відновлення місцевої торгівлі, – каже Дейв Ферґюсон, співзасновник і президент Nuro. – Ми переконані, що ці інвестиції дадуть нам змогу прискорити вихід на комерційний рівень і покращити щоденне життя за допомогою технологій Nuro».

Ферґюсон й інший співзасновник і гендиректор компанії Цзяцзюнь Чжу колись вже працювали над безпілотним проєктом – Waymo, який належить компанії Alphabet, а колись називався Google Self-Driving Vehicle Project. Та на відміну від Waymo, Nuro зосереджується на комерціалізації малих автомобілів доставки товарів у містах і передмістях, а не на перевезенні людей. 

Waymo в рамках проєкту Waymo Via теж розробляє автономні вантажівки і послуги безпілотної доставки у містах, тому рішення Google підтримати Nuro – це неочікуваний розвиток подій.

Окрім вражаючих інвестицій, Nuro також може похвалитися низкою проєктів звичайної доставки у співпраці із такими компаніями, як FedEx, Walmart, CVS, Kroger, а також Domino’s Pizza у Техасі, Аризоні і Каліфорнії. Chipotle виступає ще одним інвестором компанії.

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 1

Фото NURO

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 2

Фото NURO

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 3

Фото NURO

Попередній слайд
Наступний слайд

«Від початку спільної роботи у 2018-му Kroger і Nuro здійснили тисячі доставок клієнтам, давши поштовх інноваціям, які підтримують нашу екосистему, – каже Яель Коссет, старший віцепрезидент й інформаційний директор Kroger. – Завдяки масштабним, екологічним і прибутковим рішенням ми змогли дати нашим клієнтам позитивний досвід співпраці з нами». 

Окрім інвестицій від Google, Nuro повідомила, що також має пʼятирічне «стратегічне партнерство» із Google Cloud. Це допоможе підтримати великомасштабні симуляції безпілотних автомобілів, послуги машинного навчання і зберігання даних з машин Nuro. 

Nuro також заявила про співпрацю із Google заради «дослідження можливостей спільної роботи над зміцненням і трансформацією місцевої торгівлі». Щодо останньої заяви уточнення не надавалися.

Наразі автопарк Nuro складається із маленьких машин у формі тостера, які називаються R2. Компанія отримала схвалення від Міністерства транспорту на використання цих машин на дорогах на низькій швидкості. У цих автівок немає керма, звичної педалі газу і гальм.

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 4

Засновники Nuro Дейв Ферґюсон і Цзяцзюнь Чжу створили компанію у 2016-му після того, як пішли з Self-Driving Car Project, яким займався Google. Фото NURO

Наразі компанія зосередилася на використанні цих автомобілів для доставки у приміських районах; швидкість руху таких автівок не перевищує 40 км/год. Ферґюсон розповів, що у майбутньому вони можуть розробити більші і швидші автомобілі.

У серпні Nuro повідомила, що витратить $40 млн на будівництво заводу для збору і тестування їхніх автомобілів поблизу Лас-Вегаса. Так компанія готується до виробництва тисяч роботизованих автомобілів на батареях для послуг доставки. Над виробництвом свого нового автопарку Nuro працює із BYD, китайським виробником електротранспорту; новий автопарк буде оснащений останньою моделлю батареї і двигуна від китайського виробника.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні