R2, безпілотні автомобілі доставки від Nuro, доставляють лише продукти, пакунки і їжу, але не перевозять людей. Фото NURO
Категорія
Інновації
Дата

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google

2 хв читання

R2, безпілотні автомобілі доставки від Nuro, доставляють лише продукти, пакунки і їжу, але не перевозять людей. Фото NURO

Nuro, розробник безпілотних технологій, який створили два колишні інженери Google, залучив додаткові $600 млн, які підуть на комерціалізацію послуг роботизованої доставки. Гроші надійшли від попередніх інвесторів, серед яких SoftBank і Woven Capital (Toyota), а також від несподіваного інвестора – Google

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Цей раунд інвестицій Серії D очолила фірма Tiger Global Management, а Baillie Gifford, Fidelity, Gaorong Capital, Vision Fund (належить SoftBank), T. Rowe Price і мережа супермаркетів Kroger, якій Nuro надає послуги доставки, взяли у ньому участь. 

Нові інвестиції разом із попередніми дають компанії із Маунтін-Вʼю, Каліфорнія, понад $2 млрд загальних інвестицій і збільшують оцінку вартості компанії до приблизно $8,6 млрд. У заяві про цей раунд Nuro не розкриває суму інвестицій від Google або будь-якого іншого інвестора.

«Ми в захваті від того, що нас підтримують такі визначні інвестори і компанії світового рівня. Для нас честь, що вони поділяють наше бачення вдосконалення громад і відновлення місцевої торгівлі, – каже Дейв Ферґюсон, співзасновник і президент Nuro. – Ми переконані, що ці інвестиції дадуть нам змогу прискорити вихід на комерційний рівень і покращити щоденне життя за допомогою технологій Nuro».

Ферґюсон й інший співзасновник і гендиректор компанії Цзяцзюнь Чжу колись вже працювали над безпілотним проєктом – Waymo, який належить компанії Alphabet, а колись називався Google Self-Driving Vehicle Project. Та на відміну від Waymo, Nuro зосереджується на комерціалізації малих автомобілів доставки товарів у містах і передмістях, а не на перевезенні людей. 

Waymo в рамках проєкту Waymo Via теж розробляє автономні вантажівки і послуги безпілотної доставки у містах, тому рішення Google підтримати Nuro – це неочікуваний розвиток подій.

Окрім вражаючих інвестицій, Nuro також може похвалитися низкою проєктів звичайної доставки у співпраці із такими компаніями, як FedEx, Walmart, CVS, Kroger, а також Domino’s Pizza у Техасі, Аризоні і Каліфорнії. Chipotle виступає ще одним інвестором компанії.

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 1

Фото NURO

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 2

Фото NURO

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 3

Фото NURO

Попередній слайд
Наступний слайд

«Від початку спільної роботи у 2018-му Kroger і Nuro здійснили тисячі доставок клієнтам, давши поштовх інноваціям, які підтримують нашу екосистему, – каже Яель Коссет, старший віцепрезидент й інформаційний директор Kroger. – Завдяки масштабним, екологічним і прибутковим рішенням ми змогли дати нашим клієнтам позитивний досвід співпраці з нами». 

Окрім інвестицій від Google, Nuro повідомила, що також має пʼятирічне «стратегічне партнерство» із Google Cloud. Це допоможе підтримати великомасштабні симуляції безпілотних автомобілів, послуги машинного навчання і зберігання даних з машин Nuro. 

Nuro також заявила про співпрацю із Google заради «дослідження можливостей спільної роботи над зміцненням і трансформацією місцевої торгівлі». Щодо останньої заяви уточнення не надавалися.

Наразі автопарк Nuro складається із маленьких машин у формі тостера, які називаються R2. Компанія отримала схвалення від Міністерства транспорту на використання цих машин на дорогах на низькій швидкості. У цих автівок немає керма, звичної педалі газу і гальм.

Роботи-посильні стартапу Nuro доставляють пакунки та продукти. Чому компанія коштує вже понад $8 млрд і має інвестиції від Google /Фото 4

Засновники Nuro Дейв Ферґюсон і Цзяцзюнь Чжу створили компанію у 2016-му після того, як пішли з Self-Driving Car Project, яким займався Google. Фото NURO

Наразі компанія зосередилася на використанні цих автомобілів для доставки у приміських районах; швидкість руху таких автівок не перевищує 40 км/год. Ферґюсон розповів, що у майбутньому вони можуть розробити більші і швидші автомобілі.

У серпні Nuro повідомила, що витратить $40 млн на будівництво заводу для збору і тестування їхніх автомобілів поблизу Лас-Вегаса. Так компанія готується до виробництва тисяч роботизованих автомобілів на батареях для послуг доставки. Над виробництвом свого нового автопарку Nuro працює із BYD, китайським виробником електротранспорту; новий автопарк буде оснащений останньою моделлю батареї і двигуна від китайського виробника.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд